Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصر امروز جمعه ده‌ها دستگاه ماشین آلات سنگین را به منظور آواربرداری از ویرانه‌های بمباران‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه وارد این منطقه کرد تا پس از آن عملیات بازسازی شروع شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ویدئویی امروز توسط رسا‌نه‌های مصری منتشر شده که ورود ماشین آلات سنگین نظیر کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی و دیگر تجهیزات به نوار غزه از طریق گذرگاه رفح را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های مصری اعلام کردند که ورود تجهیزات مصری به نوار غزه با هدف کمک به جمع‌آوری آوار‌های خانه‌های تخریب شده در تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه صورت گرفته است تا پس از آن کار بازسازی این منطقه آغاز شود.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در پاسخ به درخواست «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان روز سه شنبه ورود فوری تجهیزات به نوار غزه برای مشارکت در بازسازی آنجا را خواستار شد.

 

سلامه معروف رئیس دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اخیرا اعلام کرد جنگنده‌های نیروی هوایی و توپخانه نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۱۸۱۰ بمباران علیه مناطق مختلف نوار غزه از ابتدای تجاوز دوازده روز اخیر به این منطقه انجام دادند که این حملات علیه خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی و دولتی و زیر ساخت‌ها اعم از جاده‌ها، خیابان‌ها، شبکه‌های توزیع برق و آب و همچنین فاضلاب غزه متمرکز بود.

وی افزود: حدود ۳۲۰ میلیون دلار در این جنگ به نوار غزه خسارت وارد شده که از این میزان ۲۵۰ میلیون دلار خسارت مستقیم و ۷۵ میلیون دلار خسارت غیر مستقیم برآورد شده است.

معروف تاکید کرد: بیش از ۱۳۳۰ واحد مسکونی به طور کلی در حملات رژیم صهیونیستی ویران شده و بیش از ۱۲۸۰۰ واحد مسکونی دیگر دچار خسارت‌های متوسط و جزئی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غزه فلسطین سیف القدس نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم بازسازی غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اکثر آمریکایی ها مخالف جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد از آمریکایی ها با تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی نوامبر ۲۰۲۳، افزایش ۱۰ درصدی از خود نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان حمایت آمریکایی ها از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۵۰ درصد در نوامبر به ۳۶ درصد در ماه میلادی جاری کاهش یافته است.

میزان حمایت آمریکایی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، نشان دهنده یک شکاف حزبی شدید در آمریکا است. ۶۴ درصد جمهوری خواهان از جنگ غزه حمایت می کنند، در حالی که تنها ۱۸ درصد دموکرات ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حمایت کردند.

نظرسنجی گالوپ ازاول تا ۲۰ مارس برگزار شد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جنایت های ماه های اخیر در نوار غزه بوده است.

کد خبر 6064417

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • بمباران سنگین مرکز اورژانس در لبنان
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم