Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که با تحولات اخیر دیگر بر همگان ثابت شد که محور واقعی اجماع، قدس و مقاومت فلسطینی است.

به گزارش مشرق، طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «تأثیرات و پیام‌های نبرد سیف القدس، با همۀ درگیری‌های سابق با رژیم صهیونیستی، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی این نبرد، کارکرد سیاسی، تعاملی، میدانی و نظامی بود.»

وی در یک بیانیه مکتوب اعلام کرد: «نبرد قدس انعکاس واضحی در عرصۀ منطقه و در ارتباطات مقاومت با محیط پیرامونی در منطقه و در سطح بین‌المللی داشته است.»

النونو گفت: «رئیس دفتر سیاسی حماس، قبل، بعد و در خلال نبرد، تماس‌هایی گرفت که این تماس‌ها، ثمرات سیاسی مهمی داشت.»

وی افزود: «برادران ما در مصر و قطر و همچنین سازمان ملل متحد تلاش‌های فراوانی برای توافق آتش‌بس کردند و التماس رژیم صهیونیستی هم برای گفتگو و آتش‌بس مشهود بود.»

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه: «قدس جزئی از سرزمین فلسطین است و رژیم اشغالگر باید دست از این شهر مقدس بردارد» تاکید کرد که «قدس چاشنی انفجاری لحظه‌ای خواهد ماند.»

النونو افزود: «حماس ثابت کرد که زمانی که تهدید کند، آنچه که گفته انجام می دهد و اهل بازی با کلمات نیست و می تواند حرفش را در صحنه نبرد اثبات کند. رژیم صهیونیستی از مقاومت در رنج است. مقاومت عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد و مانع رفت و آمد ساکنین در سرزمین های اشغالی شد.»

وی با زیرسوال بردن جریان سازش، تاکید کرد: «بر همگان ثابت شد که طرح‌های سیاسی که طی ۲۰ سال گذشته، پیگیری می‌شد، خود، عنصر تفرقه بود و محور واقعی اجماع، قدس و مقاومت فلسطینی است.»

طاهر النونو با بیان اینکه «پروژه ملی فلسطینی واقعی، پروژه مقاومت است و ما می‌خواهیم سرزمین ما – فلسطین اشغالی – آزاد شود» اظهار داشت: «زمانی که مقاومت به‌پاخاست و ضرباتش، رژیم صهیونیستی را به درد آورد، همه به سمت راهکارهایی برای مسألۀ فلسطین دویدند. زیرا مقاومت آنها را به این کار مجبور کرد.»

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین فلسطین سازمان ملل رژیم صهیونیستی سیف القدس مقاومت حماس رئیس دفتر سیاسی حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به موضع رژیم صهیونیستی علیه ترکیه در حمایت از حماس گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری این رژیم را نشان می دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: واکنش اسرائیل به مواضع دولت ترکیه در حمایت از حماس، وقاحت سیاسی است و ماهیت اشغالگری را نشان می دهد که می خواهد به کشتار فلسطینی‌ها همچنان ادامه دهد و حضور حامیان آنها را درک نمی کند و بی اهمیت جلوه می دهد.

وی افزود: آنچه اردوغان در مورد حماس، غزه و مسئله فلسطین به زبان راند، بازتاب و منعکس کننده وجدان مردم ترکیه است که مسئله فلسطین را آرمان خود و غزه را معیاری برای انسانیت می دانند.

وزارت امور خارجه ترکیه در واکنش به موضع گیری مداخله جویانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که استقبال از هنیه توسط رجب طیب اردوغان را خجالت آور قلمداد کرده بود، تاکید کرد: این اسرائیل است که باید بخاطر قتل و کشتار 35 هزار فلسطینی خجالت بکشد.

اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • مشاور هنیه: دوره عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است
  • ایران، خاورمیانه و گام بعدی حماس
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است