Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:15:09 GMT

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۰۱۸

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست داده اند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۷۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۸۱ نفر مبتلای قطعی و  ۱۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۴۸ هزار و ۱۷۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۲۲۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، چرام و گچساران و از ۱۸۷ نمونه رپید تست ۹ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد بودند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند. همچنین  چنانچه در تجمعات شرکت می کنند باید در فضای باز، رعایت فاصله ١.٥ متر ،استفاده از ماسک سه لایه و ماسک پارچه ای روی آن و زمان حضور در جلسه  حداقل باشد  و از  مسافرت به استانهای مجاور و از تردد در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: با توجه به روند نزولی بیماری در استان مردم نباید دچار عادی انگاری شوند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را ننمایند زیرا در این شرایط، احتمال روند صعودی در استان وجود دارد که نتیجه آن مرگ و میر عده ای از هم استانی ها خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه و بویراحمد دارای تنوع ویژه جانوری است.

تصاویر ثبت شده از ارتفاعات خاییز کهگیلویه و بویراحمد، ۲ قلو زایی یک بز را نشان می‌دهد.

کد خبر 6079730

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج