Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: عرصه انتخابات را باید به نقطه‌های عزت و اقتدار ملی تبدیل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن ابوترابی فرد عصر جمعه در مراسم پیشوای قیام در مبدا نهضت انقلاب‌آفرین ۱۵ خرداد که به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی و انقلاب‌آفرین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ وبا حضور حسین عباسی فرماندار، حجت‌الاسلام باقری امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان‌های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت و یادگاران قیام در صحن مطهر حضرت جعفر ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد اظهار داشت: در شکل‌گیری نظام اسلامی، امام بزرگوار با الهام از قرآن، کلمات، سخنان و سیره پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت آن بزرگوار، راه شکل‌گیری یک نظام دینی را در استقرار جمهوری اسلامی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ابوترابی فرد افزود: رهبری صالح و رهبری برآمده از ارزش‌های متعالی دینی رمز اسلامیت نظام است و اسلامیت نظام در گرو تحقق این اصل محوری است و اقتدار، عظمت، استقلال، بالندگی، امنیت و جایگاه پرافتخار نظام و ملت ایران اسلامی در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه این رکن کلیدی است.   وی با اشاره به اینکه رکن دوم‌، جمهوریت نظام است یعنی حضور و مشارکت مردم و شکل‌گیری نهادهای سیاسی با رأی مردم؛ نظام اسلامی در سایه حضور و مشارکت و حمایت مردم عزیز، مقتدر است گفت: اگر شهدای ۱۵ خرداد و حرکت عظیم ملت ایران در سال ۵۷ نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و اگر شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان نبودند قطعاً دفاع مقدس پیروز نمی‌شد.   امام جمعه موقت تهران بیان داشت: دیروز استقلال نداشتیم و در سایه پیوند ملت با امام و رهبری خویش، این استقلال پرشکوه و بی مثال شکل گرفت و ایستادگی امروز ملت عراق، لبنان، فلسطین و یمن در برابر دسیسه‌های صهیونیست‌ها و حامیان آنها برآمده از استقلال ایران است و استقلال کشورهای منطقه بر استقلال افتخار آفرین ملت ایران تکیه زده که در سایه پیوند امت با رهبری رقم خورده است.   وی عنوان داشت: امروز باید عرصه‌های انتخابات را به نقطه‌های امید، عزت و اقتدار ملی و نقطه یاس و نا امیدی دشمنان تبدیل می‌کنیم و دو رکن اسلامیت و جمهوریت نظام را استحکام ببخشیم.   ابوترابی فرد گفت: کسانی که بر صندلی‌های قدرت تکیه می‌زنند با اعتقاد و باور به اسلامیت و جمهوریت نظام و با الهام از ارزش‌های متعالی دینی در راه پاسخ به مطالبات ملت قدم بردارند چرا که قدم‌های استوار در مسیر پاسخ به مطالبات اساسی مردم راه را برای تحکیم رابطه دولت و ملت مستحکم می‌نماید و امیدواریم دولتمردان و ملت عزیز هر یک به شایستگی به وظایف خویش عمل کنند و این راه را تا فتح قله‌های عظمت و اقتدار بپیماییم. انتهای پیام؛   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بندرعباس، با اشاره به ایام سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: وقتی اقدامات امام راحل (ره) را مرور می‌کنیم کارهایی معجزه وار را می‌بینیم به عنوان مثال تأسیس سپاه پاسداران حاکی از نگاه دوراندیشانه امام بود و امروز تأثیر این دوراندیشی را به وضوح می‌بینیم.

وی در بیان خاطره‌ای افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی پایبند به هیچ اصولی در کشور نبودند و گاهی به حریم‌ها و حرمت‌ها تعدی می‌کردند از طرفی هم کسی جرأت نمی‌کرد با آن‌ها برخورد کند اما امروز به لطف الهی و رهبری امامین انقلاب، نظام ما به حدی از اقتدار رسیده است که اگر کسی جسارتی به منافع ایران اسلامی کند حتی اگر خارج از مرزها هم باشد تنبیه خواهد شد.

سردار سالاری با اشاره به ضرورت تأسیس تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از ابتدای انقلاب برای خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفت و در ۸ سال دفاع مقدس بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد.

وی عنوان‌کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران فدایی شدن برای ملت ایران، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است و به هیچ وجه این نهاد منافع خود را دنبال نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید کرد: اقداماتی که سپاه در عرصه نظام‌های بین‌الملل انجام داده است بی‌نظیر است و با رشادت‌های حاج قاسم و رزمندگان اسلام بلای خانمان سوز داعش از سر همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دفع شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: همه حاکمان جور و ظلم از آمریکای جنایتکار تا کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر دور هم جمع شده‌اند تا جنایات انسانی علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام دهند و نه تنها از این اقدامات اعلام برائت نمی‌کنند بلکه مدام صهیونیست‌ها را به ادامه جنایات تشویق کرده و به لحاظ مالی و اقتصادی حمایت می‌کنند.

سردار سالاری اذعان کرد: متأسفانه در داخل کشور بعضی‌ها قائل بودند که ما نیاز به دو مجموعه نظامی نداریم و باید یکی نیروهای نظامی را منحل کنیم از طرفی برخی‌ها دنیا را دنیای گفتمان می‌دانستند در حالی که امروز شاهدیم هیچ چیزی را در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر نمی‌توان با گفتمان و دیپلماسی حل کرد.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را به هم ریخت چرا که تا پیش از این حتی کسی جرأت نمی‌کرد در الفاظ چیزی به آمریکا و اسرائیل بگوید اما ایران به برکت نظام ولایی خودش در مقابل چشمان دنیا اراده خود را در مقابل صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان‌کرد: اراده خدا این بود که کل مردم دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را ببینند.

کد خبر 6086535

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد