Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:00:59 GMT

حضور و دعوت به مشارکت مهم‌ترین اولویت انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۱۷۵

حضور و دعوت به مشارکت مهم‌ترین اولویت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در یادواره شهدای ناجا با بیان اینکه شهرستان شهرضا ویژگی‌های خاصی دارد، اظهار داشت: امامزاده شاهرضا رنگ محبت اهل بیت را در این شهر ثابت کرده است و مردم این دیار در وفاداری به اهل بیت(ع) و راه و رسم آن‌ها زبانزد خاص و عام هستند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به رشادت‌های شهیدان شهرضا افزود: رزمندگان این خطه جزو نام‌آوران جنگ بودند و در زمان عملیات به رزمندگان شهرضا مأموریت‌های سخت محول می‌کردند، چون می دانستند خط شکسته و دشمن مأیوس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها نیست» در زمانی که فتنه‌ها پیش می‌آید برای ثابت کردن ولایت‌مداری در نزد رهبر معظم انقلاب آن را سر می‌دادیم، گفت: کوف‌ی‌ها ولی امر زمانشان را یاری نکردند و در مقابل امام حسین(ع) ایستادند و کوفیان زینب(س) را به استارت بردند و علی‌اصغر را خنجر زدند.

رادان با بیان اینکه شهدا امام زمان(عج) خود را یاری کردند و جان خودشان را برای دین و امام زمان(عج)  فدا کردند، بیان کرد: اما آینده اگر اتفاقی بیفتد، نباید از راه شهدا خارج شویم و در مسیر کدخداها واقع شویم، کسی که این مسیر را رفت دیگر نمی‌تواند تابع ولی امر باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ادامه داد: آن چیزی که همه تاریخ‌دانان و علما از موضوع کوفه می‌گویند آن است که کوفیان جلوی امام حسین(ع) ایستادند، امروز آن چیزی که به گردن ما است تا شرمنده شهدا نباشیم، تبعیت بی‌چون و چرا از ولی امر است، اتاق فکر دشمن امروز به این نتیجه رسیده اگر می‌خواهد از انقلاب اسلامی گذر کند و تغییر ایجاد کند، راهی ندارد جز اینکه رهبر معظم انقلاب را پشت سر بگذارد، بنابراین شبهه‌های فراوانی وارد می‌کند.

رادان با اشاره به اینکه زنان و مردانی در کشور هستند که به تأسی از شهدا پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار می‌گیرند و جدا نمی‌شوند، افزود: وظیفه ما بی‌چون و چرا آن است که پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار بگیریم و هر چیزی رهبر گفت، انجام دهیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با تأکید بر اینکه انتخابات یک وظیفه است، گفت: نخستین تکلیف رأی دادن و رفتن پای صندوق است، دومین تکلیف آن است که عده‌ای دیگر را پای صندوق رأی بیاوریم، کسانی که یأس و ناامیدی در آن‌ها ایجاد شده و به آن‌ها گفتند این انتخابات یک طرفه و مهندسی شده است به دلیل اینکه می‌خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را کم کنند و بعد از آن هجمه دوباره به سمت رهبر معظم انقلاب می‌آید.

وی با تأکید بر مشارکت و رأی قاطع برای فردی که تمام خصوصیاتی که رهبر گفته‌اند را داشته باشد، تصریح کرد: انتخابات پر شور همراه با شعور برای رقم خوردن یک آینده خوب؛ نظام جمهوری اسلامی ایران همان طور که در منطقه توانسته قدرت خود را نشان دهد از درون قدرتمندتر از گذشته خواهد شد.

رادان ادامه داد: آنقدر که در منطقه تسلط و قدرت داریم در درون هم به همان اندازه نیاز به قدرت داریم و یکی از مسیرهای قدرت حضور پای صندوق و دادن رأی است، در زمان انتخابات به تأسی از حاج قاسم سلیمانی و حاج همت و شهدا یک شور شعورآفرین رقم خواهیم زد.

رتبه نیروی انتظامی شهرضا باید ارتقا پیدا کند

سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای ۱۵ خرداد گفت: مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم، نیروی انتظامی وظیفه‌ای دارد که زمان و شب و روز نمی شناسد، پرسنل نیروی انتظامی باید در شبانه روز آمادگی داشته باشند که برای امنیت مردم فداکاری کنند.

وی با انتقاد از امکانات و نیروی محدود در نیروی انتظامی شهرضا با توجه به وسعت شهرستان و گسترش شهر بیان کرد: نیروی انتظامی شهرضا بیش از توان خود زحمت می‌کشد بنابراین ضرورت دارد نیروی انتظامی شهرضا از نظر رتبه اداری ارتقا پیدا کند تا امکانات بیشتری بگیرد.

صالح با بیان اینکه با توسعه یافتن شهر مأموریت‌های نیروی انتظامی هم زیادتر شده است، بیان کرد: نیروی انتظامی در فضای مجازی هم باید به جرائم رسیدگی کنید و افزایش امکانات نیروی انتظامی سبب ارتقای امنیت و آسایش شهر می‌شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود یاد شهید و نام شهید را اهمیت می‌دهند چون نام شهید انسان را زنده می‌کند، گفت: یاد شهدا سبب می‌شود آن مسؤولیت سنگینی که بر دوش داریم، فراموش نکنیم، اگر شهدا رفتند ما با آن‌ها عهد و پیمان می‌بندیم که در هر زمان آن وظیفه‌ای که اطاعت از رهبری است را انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمانی باید در مرزها دفاع کنیم و زمانی باید با حضور در راهپیمایی از این نظام حفاظت کنیم و زمانی باید با بخشش مال و مواسات به کشور خدمت کنیم و در زمان دیگر باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم؛ اگر روزی با شلیک گلوله به دشمن حمله کردیم امروز با انداختن برگه رأی به صندوق به دشمن حمله می‌کنیم و با انتخاب انسان‌های شایسته در تحقق اهداف انقلاب رهبر معظم انقلاب را یاری می‌کنیم.

صالح با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری نخستین انتخابات بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است و باید دولتی را انتخاب کنیم که زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم باشد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حکومت جمهوری اسلامی باید زمینه‌ساز دولت مهدوی بر روی زمین باشد و با انتخاب انسانی شایسته دین خود را نسبت به انقلاب و نظام و شهدا ادا کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از والدین و همسران ۴۶ شهید نیروی انتظامی شهرستان شهرضا و خانواده سردار شهید سید جمال طباطبایی و شهید مدافع حرم محمد مرادی تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا امام جمعه شهرضا یادواره شهدای ناجا نیروی انتظامی شهرضا رهبر معظم انقلاب پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898005

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!