Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: مردم ما بیدار و هوشیارند و اجازه نمی دهند توطئه های دشمنان علمی شود، مشکل امروز ما این است که مسئولان راه امام را گم کرده اند و مردم به خاطر حفظ مصالح نظام اینها را تحمل کرده اند.

عبدالکریم جمیری در جمع مردم و هواداران آیت الله رئیسی و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی شهرستان گناوه اظهار کرد: آنچه که امروز از عظمت آزادی استقلال و هویت دینی و ارزشی و اسلامی داریم نتیجه تلاش و مجاهدت امام عظیم الشأنی است که با شجاعت و شهامت در برابر استکبار جهانی و دست نشانده های آن ایستاد و مقاومت کرد و با پشتیبانی و اعتماد به مردم و اتکال به نیروهای الهی و هدایت و حمایت خداوند متعال دست استکبار جهانی را نه فقط از سر مردم شریف ایران بلکه از منطقه کوتاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز مستضعفان عالم به تأسی از مردم ایران اسلامی در پی مبارزه با استکبار جهانی هستند و این نتیجه مجاهدت امام عزیز و مردمی است که در راه اسلام سختی ها را تحمل کردند و شهید دادند تا این مسیر استمرار پیدا کند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز با وجود همه فشارها، تحریم ها و توطئه های دشمنان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، نظامی و سیاسی حرف برای گفتن دارد و توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم، همه این موفقیت ها ثمره اطاعت از آن امام عزیز و بعد از ارتحال امام اطاعت مقام معظم رهبری است.

جمیری خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما در هر زمان شاخص و ملاک است و ما می توانیم رفتارمان را با آن قیاس کنیم و مسیر و هدف را تشخیص بدهیم خط امام و مقام عظمای ولایت است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی می‌خواهد به خاطر گرفتاری‌های ناشی از ضعف برخی مدیران ناکارآمد مردم را منفعل کند، دشمنانی که دل خوشند مردم ایران اسلامی در انتخابات شرکت نکنند و آن وقت نتیجه بگیرند که مردم این نظام اسلامی را نمی خواهند، این مردم دارند نشان می دهند که اهداف عالی اسلام و نظام و امام و رهبری با عملکرد مسئولان متفاوت است، ملاک برای ما خواست امام و رهبری است نه ضعف مسئولان. به حول و قوه الهی باید مدیرانی انتخاب کنیم که در مسیر انقلاب و خواست امام و رهبری انقلاب باشند. 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: مردم ما بیدار و هوشیارند و اجازه نمی دهند توطئه های دشمنان علمی شود، مشکل امروز ما این است که مسئولان راه امام را گم کرده اند و مردم به خاطر حفظ مصالح نظام اینها را تحمل کرده اند.

عبدالکریم جمیری یادآور شد: امروز زمان تغییر به نفع مردم است و مردم با حضور جانانه و با شور و شعور می توانند دولتی قدرتمند، ارزش مدار و ضد فساد روی کار بیاورند که هم حلال مشکلات اقتصادی باشد و هم ادامه دهنده راه امام و حافظ عزت مردم باشد.

وی افزود: توطئه دشمنان برای قهر مردم با صندوق رأی فریب است، آنها دولت ضعیف و مسئولان ناکارآمد می خواهند، آنها شکاف بین مردم و حاکمیت را می خواهند و نمی توانند ببینند که پایان این ماه رئیس جمهوری توانمند در کنار مجلسی انقلابی و قوه قضائیه کارآمد برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده شمال استان بوشهر بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم ما ناشی از نفوذ بیگانگان است، ناشی از مدیریت‌های ناکارآمد و ضعیف است و اگر اینها حل بشود به حول و قوه الهی دست استکبار از کشور ما قطع خواهد شد.

جمیری ادامه داد: امروز من و شما وظیفه داریم شخصیت ارزشمند، ظلم ستیز، ضد فساد، انقلابی، توانمند و ساده زیست آیت الله رئیسی را که مدیریتی بی نظیر در تاریخ قوه قضائیه داشته به مردم معرفی کنیم، با چنین شخصیتی مردم می توانند شاهد یک دولت قدرتمند باشند که ده ها برابر قضائیه از مردم گره گشایی خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: انتخاب این شخصیت جامع یک ضرورت برای امروز نظام ماست، همه کاندیداها برای ما محترمند، اما امروز جامعیت و صلاحیت ایشان برای همه محرز است و باید با تمام توان پشت سر ایشان ایستاد. 

وی اضافه کرد: بدانید آینده ما در گرو انتخاب امروز ماست، اگر خدای ناکرده امروز بد انتخاب کنیم نباید فردا گلایه مند باشیم، من معتقدم تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که امروز شکل گرفته باید در کنار دولت آینده باشد و برای موفقیت دولت تلاش کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اظهار کرد: بعضی ها استدلال می کنند که اگر آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران شود غربی ها تحریم های بیشتری اعمال می کنند، ولی این یک فریب بیشتر نیست، بیشترین تحریم های ملت ایران در دولت یازدهم و دوازدهم وضع شده؛ برای اینکه احساس کردند کوتاهی، شکاف و ضعف وجود دارد و بیشترین فشارها را آوردند. مطمئن باشید اگر ما به آن قدرت واحد برسیم از فشار تحریم ها کاسته خواهد شد و این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

عبدالکریم جمیری بیان کرد: برخی می گویند اگر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شود واردات کالاهای ملوانی را ممنوع می کند و مردم عزیز ما که در بنادر با این کالاها زندگی شان را تأمین می کنند دچار مشکل خواهند شد، من با شناختی که از ایشان دارم می دانم که بیشترین دغدغه را برای تأمین زندگی و رفاه مردم دارد، قطعا دولت آینده برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و اشتغال مردم این مناطق برنامه های مناسبی خواهد داشت و هر جا که پای منافع مردم در میان باشد تمام قد به دفاع از مردم خواهد پرداخت.

وی افزود: استقبالی که امروز از ایشان در سطح کشور وجود دارد بی سابقه است، اما توطئه دشمنان را هم نباید نادیده گرفت، آنها با کارهای رسانه ای و تبلیغاتی به دنبال فریب مردم هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: برای حل مشکلات باید انتخاب صحیح داشته باشیم و دیگران را هم برای رسیدن به گزینه اصلح راهنمایی کنیم. امیدوارم با همت مردم انقلابی و همیشه در صحنه گناوه، این شهرستان بالاترین آرا را در کارنامه خود برای تشکیل دولت انقلابی و کارآمد به ثبت برساند و ما شاهد برطرف شدن مشکلات این مردم در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ مجمع نمایندگان استان بوشهر توطئه های دشمنان آیت الله رئیسی استکبار جهانی تحریم ها مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با قدردانی از سپاه گفت: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است؛ امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی در تجمع حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیان کرد: امروز همه معادلات تغییر کرده و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: امروز اسرائیل جنایتکار و کودک کش در درون خانه‌های غصبی مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌های جنایتکار را سرکوب خواهد کرد.

به گفته آیت الله اعرافی دکترین انقلاب اسلامی، انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است و این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین المللی است.

وی خطاب به سران رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده، قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و هم‌پیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. آفرین بر سپاه قهرمان ما.

به گفته آیت الله اعرافی گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: مستکبران عالم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند، ضربات محکم تر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند