Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@11:40:15 GMT

شهادت دو عضو سپاه در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۳۸۲

شهادت دو عضو سپاه در سوریه

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی روز جمعه در اطلاعیه‌ای از شهادت شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی در سوریه خبرداد.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده‌است: در ایام سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی سعید مجیدی و حسن عبدالله زاده از از مدافعان حرم و سربازان حضرت روح‌الله در سوریه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیرو‌های مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیرو‌های داعش به فیض شهادت نائل شدند.

در متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی آمده است: ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران و مردم شهید پرور استان مرکزی می‌رساند: پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با تسلیت شهادت آن سردار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت ایران، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولان و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد پذیرفت و متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاه سوریه استان مرکزی سعید مجیدی روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این مراسم گفت: داغی که بعد از شهادت شهید عزیز سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس دوباره دل مردم ایران را سوزاند شهادت سردار حجازی بود.

سرهنگ حسین اشرفی افزود: نقش‌آفرینی در تقویت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت از درخشان‌ترین کارنامه این شهید بزرگوار است که موجب شد در سال‌های اخیر صهیونیست‌ها برنامه ترور وی را در دستور کار خود داشته باشند.

سرهنگ اشرفی افزود: از ویژگی‌های مهم این‌رسردار، مانند بقیه بزرگان سپاه، گمنامی ایشان بوده و دنبال گمنامی رفتند؛ ایشان از مصاحبه فراری بود تا جایی که همسایگان ایشان تا موقع شهادت نمی‌دانستند ایشان جانشین فرمانده قدس بوده اند.

او اظهار کرد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب تلاش کرد و زحمت کشید، وی سرداری شجاع بود و خستگی را خسته کرد. همان جملات که امیرمومنان در راستای عمار و یارانش فرمودند، مقام معظم رهبری با تاسف برای شهادت ایشان می‌فرماید که سرداران و امثال شهید محمد حجازی واقعا سرمایه‌های مهم ما هستند و باید با زندگی آنها آشنا بشویم.

دیگر خبرها

  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر