Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی نباید به سادگی گل بخورد.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره با پیروزی سه بر یک تیم‌ ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ در مرحله انتخابی جام جهانی اظهار داشت: فکر می‌کنم شاهد یک بازی یک‌طرفه بودیم و تمام بازی در اختیار تیم ما بود. البته در نیمه اول، هم زمین شرایط وحشتناکی داشت و هم آنها اتوبوسی دفاع می‌کردند؛ ما هم برنامه خاصی برای گل زدن نداشتیم، اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازی کاملاً در اختیار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیدار با هنگ‌کنگ برای یک بازی تدارکاتی خوب بود. اینکه توانستیم موقعیت مناسبی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم خوب است، اما نباید به این سادگی گل بخوریم. دیدار با بحرین و عراق بسیار سخت است و مدافعان ما باید در آن بازی‌ها باهوش‌تر باشند. گلی که مقابل هنگ‌کنگ خوردیم ثابت کرد که نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و بی‌تفاوت باشیم، چون در ابن صورت جریمه می‌شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا مهدی طارمی و سردار آزمون نتوانستند مطابق انتظار بازی کرده و برای تیم ملی گلزنی کنند؟ گفت: این به خاطر عدم هماهنگی بود. بالاخره مدت‌هاست کنار هم بازی نکرده‌اند؛ ضمن اینکه مدافعان هنگ‌کنگ هم بسیار متمرکز بودند و چند لایه دفاع می‌کردند. همین باعث می‌شد که طارمی و سردار خیلی فضا نداشته باشند، از طرفی ارسال‌های ما هم خیلی دقیق نبود.

منافی خاطرنشان کرد: با آمدن ترابی و قدوس بازیکنان ما توانستند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کرده و بیشتر موقعیت سازی کنند. در مجموع فکر می‌کنم طارمی و آزمون، چون خیلی در دید هستند توسط مدافعان حریف کنترل می‌شوند و یارگیری آن‌ها سنگین است.

وی با اشاره به بازی حساس بعدی تیم ملی مقابل بحرین عنوان کرد: مسلما سنگین‌ترین بازی ما با همین بحرین است. بحرین همیشه گربه‌سیاه فوتبال ما بوده و وقتی مقابل ما قرار می‌گیرد، انگیزه آن‌ها هزار برابر می‌شود. به خاطر همین نحوه استفاده از بازیکنان در چنین دیداری بسیار مهم است. بازیکنان ما باید بدانند که دیدار با بحرین مثل جنگ است و باید با تمام قوا به زمین بروند، چون آنطرف بحرین هم با تمام توان و تمام انگیزه به زمین می‌آید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: نباید جنگ با بحرین را ببازیم و ترکیب اولیه ما در آن بازی بسیار مهم است و باید با تمام قوا به زمین برویم. به نظر من اسکوچیچ در بازی با هنگ‌کنگ دستش رو نکرد و ممکن است در بازی با بحرین از تاکتیک و نفرات دیگری استفاده کنند. ما توانیم بحرین را ببریم، اما نباید ساده گل بخوریم.

منافی در پایان گفت: اگر بتوانیم در همان ابتدای بازی گل اول را به بحرین بزنیم آن‌ها از هم می‌پاشند و می‌شود گل‌های بعدی را زد، اما اگر خدای نکرده گل اول را بخوریم، زدن دو گل به بحرین کار بسیار سختی می‌شود. امیدوارم در نهایت تیم ملی هم بتواند بحرین را با نتیجه‌ای خوب شکست دهد و هم در نهایت به دور نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند.

بیشتر بخوانید: داداش‌زاده: هنگ‌کنگ تیمی نبود که دردسرساز شود/ اسکوچیچ دستش را برای بحرین و عراق رو نکرد

انتهای پیام/

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • گلزنی در فوتبال با چاشنی تحقیر مدافعان حریف! / فیلم
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود