Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری اعلام کردند که در پی اعتراضات گسترده در شهر «منبج» در حومه شمالی حلب، شبه نظامیان «قسد» وابسته به آمریکا نیروهای زیادی به این شهر منتقل کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، شبه نظامیان «قسد» مرتبط با اشغالگران آمریکایی هزاران نفر از افراد خود را به شهر «منبج» در حومه شمالی حلب آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی اعلام کردند که حدود 5 هزار نفر از آنچه نیروهای «آسایش» یا نیروهای مبارزه با تروریسم وابسته به شبه نظامیان «قسد» نامیده می‌شد و وارد «منبج» شده است.

همچنین بیش از 40 خودرو زرهی و دیگر خودروهای نظامی مجهز، به شهر «منبج» که حدود یکهفته است که شاهد تظاهرات علیه اقدامات جنایتکارانه شبه نظامیان وابسته به آمریکاست و مردم خواهان بیرون رفتن این شبه نظامیان هستند، وارده شده اند.

همزمان منابع سوری از ادامه تظاهرات و اعتصاب و تحصن سوری‌ها در این شهر در محکومیت اقدامات شبه نظامیان و جنایات آنها در شهر «منبج» خبر دادند.

همزمان عشایر عربی سوریه در شهر حلب و حومه آن با صدور یک بیانیه بر حمایت کامل خود از ساکنان «منبج» علیه «قسد» تاکید و بیان کردند: ما حمایت کامل خود را از ساکنان شهر «منبج» در بیرون راندن شبه نظامیان« قسد» وابسته به اشغالگران آمریکایی تاکید داریم و خواستار بیرون راندن آنها و حفظ تمامیت ارضی سوریه در برابر طرح‌های اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان جدایی طلب هستیم.

یادآور می‌شود که تاکنون در تیراندازی شبه نظامیان قسد به معترضان بیش از 4 نفر کشته شده‌اند و شبه نظامیان «قسد» با گلوله جنگی به سوی مردم شلیک می‌کنند. مردم در «منبج»، مقرهای شبه نظامیان را سوزانده و آنها را از بسیاری از مراکز ایست بازرسی و مقرهای نظامیشان بیرون رانده‌اند.

مزدوران ترکیه در شمال حسکه به جان هم افتادند

منابع محلی به سانا اعلام کردند: در درگیری میان مزدوران اشغالگران ترکیه در شمال سوریه شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

منابع سوری بیان کردند: درگیری میان گروه موسوم به «فرقه الحمزات» و گروه دیگر موسوم به «ابوحمود» در شهر «راس العین» در حومه شمالی حسکه رخ داد که بر اثر تیراندازی طرفین به یکدیگر، شماری از طرفین کشته و زخمی شدند.

این منابع افزودند: فضای حاکم متشنج است و هر یک از گروه‌های مسلح به دنبال تقویت مراکز امنیتی برآمده و نیروهای بیشتری به شهر «راس العین» اعزام کرده اند.

یادآور می‌شود که مناطق تحت کنترل شبه نظامیان وابسته شاهد بی ثباتی است.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

منابع خبری از پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق شمالی و مرکزی غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به شدت شمال غزه را گلوله باران کرد. یک منزل در خیابان الحطبیه در بیت لاهیا نیز هدف قرار گرفت.

منابع خبری به استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های دودزا و به آتش کشیدن منازل در بیت لاهیا اشاره کردند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار دیگری از پیکرها را از گور جمعی در مرکز درمانی ناصر در خان یونس در جنوب غزه بیرون آورده‌اند.

کد خبر 6086715

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری