Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@04:00:17 GMT

امکانات جدید برای واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۵۱۷

امکانات جدید برای واتس‌اپ

واتس‌اپ به زودی امکان دسترسی همزمان به این پیام رسان از چند دستگاه و گزینه های بیشتر برای قابلیت پیام‌های محو شونده را عرضه می کند.

به گزارش برنا؛ مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک – شرکت مادر واتس‌اپ – در گفت و گو با پایگاه خبری WaBetaInfo تایید کرد که پشتیبانی از دسترسی همزمان به واتس‌اپ در چند دستگاه بزودی افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویل کت کارت، مدیر واتس‌اپ گفت: کاربران می توانند حداکثر چهار دستگاه را به یک حساب کاربری متصل کنند. این شرکت پیام رسان همچنین سرگرم کار برای معرفی یک اپلیکیشن واتس‌اپ اختصاصی برای آی پد است.

زاکربرگ گفت: همگام کردن صحیح پیام‌ها و محتوا در چندین دستگاه حتی وقتی شارژ گوشی شما رو به پایان است چالش فنی بزرگی است اما ما این مسئله را حل کردیم و به دنبال عرضه این امکان در آینده نزدیک هستیم.

این سرویس پیام رسان سال گذشته قابلیتی را برای تعیین مدت زمان هفت روزه برای حذف شدن خودکار پیامها معرفی کرد و اکنون به دنبال توسعه این قابلیت است تا به کاربران اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که تنها می توانند یک بار مشاهده شوند.

زاکربرگ گفت: ما همچنین به دنبال عرضه قابلیت “یک بار مشاهده” هستیم تا کاربران بتوانند محتوایی را ارسال کنند که بمحض مشاهده شدن توسط دریافت کننده پیام، حذف شوند.

کاربران واتس‌اپ گزینه ای را برای اجرای ناپدید شدن برای همه چتهای جدید در این اپلیکیشن خواهند داشت.

بر اساس گزارش تک کرانچ، زاکربرگ و کت کارت اظهار کردند این قابلیتها در نسخه بتای عمومی این پیام رسان ظرف یک یا دو ماه آینده عرضه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیس بوک واتس اپ پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک‌تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در حال دسترسی به کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان است
  • چین واتس‌اپ را فلج کرد
  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید