Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@10:02:59 GMT

نیامدن پای صندوق رای، ما را دشمن شاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۶۶۱

حجت الاسلام سید احمد خاتمی با بیان اینکه نیامدن در پای صندوق رای، دشمن را شاد می‌کند گفت: دشمنان انقلاب با طرح شبهه نسبت به انتخابات و خسته نشان دادن مردم به دنبال حضور کمرنگ آنان در انتخابات هستند اما مردم در این روز نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. ناطقان: امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان انقلاب با طرح شبهه نسبت به انتخابات و خسته نشان دادن مردم به دنبال حضور کمرنگ آنان در انتخابات هستند اما مردم در این روز نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام سید احمد خاتمی جمعه شب در حرم مطهر رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب، آینده انقلاب را به مراتب روشن‌تر از گذشته می‌دانند و همانگونه که خداوند در حوادث مختلف همچون حادثه صحرای طبس و سقوط هواپیماهای آمریکایی این نظام را یاری کرد از این پس نیز مردم و کشور ایران را یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: امام راحل از میان ما رفت ولی اخلاص، شجاعت و تدبیر او در رهبر معظم انقلاب وجود دارد و مردم نیز به این انقلاب امیدوارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: نیامدن در پای صندوق رای، دشمن را شاد می‌کند و حفظ نظام همچون حضور در مراسم ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات با حضور مردم شکل می‌گیرد و این در حالی است که دشمنان دوست دارند ملت را خسته نشان دهند.

وی افزود: افرادی که در جایگاه مسوولیت قرا می‌گیرند باید صبرشان بیش از مردم باشد و صبر و امید به آینده می‌تواند معیاری برای تشخیص فرد اصلح در انتخابات باشد که در مقابل دشمنان چگونه صبر و استقامت خواهد داشت.

خاتمی با اشاره به فداکاری شهدا و همچنین قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ادامه داد: نظام اسلامی ایران، امروز امانت شهیدان در دست ماست و چشم آنها امروز به ما است که این نظام را به عنوان یک تکلیف شرعی که امام راحل آن را اوجب واجبات دانستند، حفظ کنیم.

وی گفت: حاصل فعالیت امام خمینی (ره) ایجاد فرهنگ و گفتمان سازی حضور دین در جامعه بود که منتهی به مردم سالاری دینی شد و بر همین اساس حفظ نظام مهم تلقی می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای ۲ پیشینه نهضت ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و ۱۹ دی ۱۳۵۶ است.

وی ادامه داد: در سال ۴۲ بعد از دستگیری امام راحل مردم شهرهای تهران، قم و ورامین به میدان آمدند و اعتراض در همه جای کشور آغاز شد ولی اعتراض خونین در باقرآباد ورامین شکل گرفت و رژیم پهلوی مجروحان این حادثه را زنده به گور کرد. در سال ۵۶ نیز به علت اهانت به ساحت مرجعیت امام خمینی (ره) درسهای حوزه علمیه تعطیل شد و رژیم پهلوی تعدای از افراد را به شهادت رساند و چهلم شهدای قم، تبریز و سایر شهرها در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید و این نشان دهنده این است که پیشینه انقلاب و نهضت اسلامی ایران به ولایت گره خورده است.
منبع: انتخاب برچسب ها: امام جمعه موقت تهران ، دشمنان ، حضور کمرنگ مردم ، انتخابات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران دشمنان حضور کمرنگ مردم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد