Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان همدان گفت: رای مردم در حکومت مردم‌سالاری دینی، کیفیت مدیریت اجرایی کشور را تعیین می‌کند و به همین دلیل سرنوشت‌ساز است. - اخبار استانها -

سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: جمهوری اسلامی شاید تنها نظامی باشد که نوع حکومت در آن با رای مستقیم مردم انتخاب شد چرا که امام خمینی(ره) به مقبولیت مردمی نظام اسلامی اعتقاد راسخ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از افراد به امام(ره) می‌گفتند برگزاری انتخابات برای تعیین نوع حکومت پس از پیروزی انقلاب ضرورتی ندارد اما چون امام(ره) از عمق انحرافات و توطئه‌ها مطلع بود بر برگزاری انتخابات تاکید داشت.

مجیدی حضور پر شور و حماسه‌ساز مردم در 42 ساله اخیر در انتخابات متعدد ریاست جمهوری، مجلس‌های خبرگان و شورای اسلامی و شورای شهر را به معنای بیعت دوباره مردم با جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان ملت و نظام ایران از هر ابزاری برای کاستن میزان حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند تا مقبولیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی حضور حداکثری، قانونمندار و آگاهانه و انتخاب اصلح در انتخابات یک ضرورت و فریضه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب گاهی شرکت نکردن در آن در راس گناهان کبیره است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات علاوه بر تقویت پشتوانه مردمی نظام موجب افزایش اقتدار ملی در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

وی اظهار داشت: انتخاب آگاهانه و اصلح با حضور گسترده مردم در انتخابات همچنین به دولت آینده این قدرت را می‌بخشد تا با توانی مضاعف به حل معضلات در بخش‌های مختلف بپردازد و سیاست خارجی را همگام با آرمان‌های انقلاب و منافع ملی پیش ببرد.

یادداشت| حضور در انتخابات، پیمان مجدد با شهداستبا حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را متحیر خواهیم کردجامعه اهل‌سنت با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنند

مجیدی گفت: باید از بازتاب هر صدایی که به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی در بین صفوف متحد ملت اسلامی ایران است بپرهیزیم و مصالح و منافع ملت و نظام اسلامی ایران را بر منافع شخصی خود در انتخابات مقدم بداریم.

انتهای پیام/749/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ۷ فروردین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک عید نوروز ضمن حضور هیئت همراه با حجت‌الاسلام محمد کفیلویی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدار نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: تریبون مساجد بهترین ظرفیت برای تبیین مطالبات رهبری و بررسی مسائل روز کشورمان است که باید از این بستر حداکثر بهره را برد، کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون در بین مسئولان و مردم جایگاه خطیری دارند می‌توانند در نهادینه شدن شعار سال گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟