Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پاکستان‌تودی، شیخ رشید وزیر کشور پاکستان گفته است که دولت پاکستان برای مقابله با تروریسم، حصارکشی در امتداد مرز ایران را اجرا خواهد کرد.   وزیر کشور پاکستان اظهار داشت که دولت مرزهای خود را در امتداد ایران حصارکشی خواهد کرد.   وی گفت: حصارکشی در مرز غربی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پاکستان پاکستان تودی ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد

وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) را در زمان برگزاری انتخابات در فوریه، به دلایل امنیت ملی، مسدود کرده است.   به گزارش ایسنا، کاربران در پاکستان، از اواسط فوریه، مشکلاتی را در استفاده از شبکه اجتماعی «ایکس» گزارش کرده بودند اما دولت این کشور تاکنون، هیچ خبر رسمی را در این باره اعلام نکرده بود.   وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه، در سند مکتوبی به دادگاه عالی اسلام آباد، مسدود شدن دسترسی به این پلتفرم را اعلام کرد. عبدالمعز جفری، فعال و یکی از درخواست کنندگان رفع فیلتر «ایکس»، گفت: دادگاه دیگری به دولت گفته است ظرف مدت یک هفته، درباره این ممنوعیت، تجدیدنظر کند.   وزارت کشور پاکستان به دادگاه عالی اسلام آباد اعلام کرده است: ذکر این نکته، کاملا مناسب است که کوتاهی «ایکس» در رعایت دستورالعمل های قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی ها پیرامون سوءاستفاده از این پلتفرم، وضع این ممنوعیت را ضروری کرد.   این نهاد اعلام کرد «ایکس» تمایلی به حل این موضوع نداشته است اما شرکت «ایکس» در این باره، اظهارنظر نکرد.   در گزارش وزارت کشور پاکستان آمده است: تصمیم برای ممنوعیت «ایکس» در پاکستان، در راستای حفظ امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفظ یکپارچگی کشور، گرفته شد.   بر اساس گزارش رویترز، دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» از زمان برگزاری انتخابات سراسری در هشتم فوریه، محدود مانده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • وزیر دفاع پاکستان: پاسخ به تجاوزهای اسرائیل حق مشروع ایران است