Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دولت مصر به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بازسازی نوار غزه، چندین کامیون شامل تجهیزات مهندسی را از طریق گذرگاه مرزی رفح به این منطقه ارسال کرد.

این تجهیزات برای از بین بردن آوار ساختمان‌های تخریب شده در نوار غزه خواهند بود تا آغاز روند بازسازی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال کمک‌های بشر دوستانه و تجهیزات مهندسی به نوار غزه از سوی مصر به دستور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور صورت گرفته است.

 السیسی از کمک ۵۰۰ میلیون دلاری با مشارکت شرکت‌های مصری برای بازسازی غزه خبر داده بود.

درگیری ها بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین در غزه از  ۱۰ مه  درست زمانی آغاز شد که رژیم صهیونیستی دست به سرکوب و کشتار معترضان فلسطینی شدند که در اعتراض به برنامه این رژیم اشغالگر برای اخراج اجباری خانواده‌های فلسطینی از منطقه شیخ جراح در قدس شرقی به خیابان ها آمده بودند.

در این جنگ ۱۲ روزه، بر اثر حملات موشکی رژیم صهیونیستی در غزه ۲۵۰ فلسطینی  که بیشتر آنها زنان و کودکان بی گناه بودند به شهادت رسیدند و بیش از ۸ هزار نفر زخمی شدند که سرانجام با میانجیگری مصر رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش بس شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبد الفتاح السیسی نوار غزه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس

به گزارش جام جم آنلاین، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی‌ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می‌دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان‌های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش‌ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار