Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در بدو ورودش به بحرین گفت: فدراسیون فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

عزیزی خادم تاکید کرد: یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و‌ موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، وی خطاب به اعضای کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا و عملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌هایمان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران تیم ایران با کسب سهمیه مهمدی با ترکیب کامل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت می‌کند.   کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد در کشتی فرنگی المپیکی شد رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.   قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک رقابت‌های بوکس بین المللی بیشکک با صعود ۲ نماینده کشورمان به پیکار‌های پایانی پیگیری شد.   بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان تیم سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل میزبان خود ملوان انزلی به برتری رسید و به رده سوم جدول بازگشت.   ومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران مقابل مهرام تهران به پیروزی رسید.   هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار خانگی از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با نتیجه ۲ به صفر برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.   فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال جام کافا ۲۰۲۴ پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان دومین دوره مسابقات فوتبال دختران کمتر از ۱۸ سال آسیای مرکزی - کافا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه با برد پرگل تیم ایران ادامه پیدا کرد.   کسب ۴ سهمیه المپیک در روز توفانی قایقرانی ایران قایقرانان کشورمان امروز ۴ سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کردند.   صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران تیم طبیعت تهران در بازی پنجم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان کشورمان با کسب پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد.   تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد تیم هاکی روی یخ زیر هجده سال پسران کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صبح امروز عازم تاشکند ازبکستان شد.          

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت