Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:30:16 GMT

روایتی از تاریخ انقلاب اسلامی در «کلبه ای در مه»+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۳۱۰

روایتی از تاریخ انقلاب اسلامی در «کلبه ای در مه»+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، حامد معین پناه مدیر گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صداوسیما درباره سریال کلبه ای در مه گفت: درباره خبرهای جدید از سریالی که قرار است شب ها از شبکه سه سیما به پخش برسد، بیان کرد: سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفته که رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد و حمید ابراهیمی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معین پناه افزود: داستان این سریال در بستر وقایع اول انقلاب اسلامی می‌گذرد و در آن سعی شده است تا در عین رعایت استانداردهای جذابیت دراماتیک یک سریال تلویزیونی، به صورت غیرمستقیم به برخی از مؤلفه های تاریخی انقلاب اسلامی اشاره شود.

وی عنوان کرد: «کلبه‌ای در مه» دومین تجربه کارگردانی یک سریال تلویزیونی برای حسن لفافیان محسوب می‌شود و ضبط مجدد آن پس از وقفه ای که به دلیل کرونا ایجاد شده بود از دی ماه سال گذشته از سر گرفته شد.

کلبه‌ای در مه تولید شده در گروه فیلم و سریال مرکز بسیج صداوسیما، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه به روی آنتن شبکه سه می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سریال تلویزیونی فیلم انقلاب اسلامی بسیج صداوسیما کلبه ای در مه کلبه ای در مه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

آینه دار افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این دو روستا از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

به گفته موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • اعلام جزییات یک برنامه تلویزیونی ویژه شب‌های قدر
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»