Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران تا به‌ حال در چنین وضعیت سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال برای همراهی تیم ملی ایران به بحرین سفر کرد. او در مصاحبه ای با سایت فدراسیون فوتبال به چند نکته اشاره کرد که در زیر می خوانید:

*فدراسیون فوتبال فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفاً در جهت منافع ملی گام برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می‌کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

*فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

*تیم‌ ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌ حال در چنین وضعیت سخت و دشواری هم از بُعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم‌افزایی است.

*یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

*وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا وعملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌های‌مان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال بحرین فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از پدیده‌های جالب فوتبال ایران این است که یک خطای بزرگ اتفاق می‌افتد، مدتی سروصدا به پا می‌شود، مردم جوک‌هایشان را می‌سازند، اما در نهایت با فروکش‌کردن حواشی، اصل موضوع پابرجا باقی می‌ماند. مثلا یادتان هست چقدر به پاداش ۲۰‌هزار دلاری اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم و با آن جوک ساختیم؟ آخرش چه شد؟ چند نفرشان پول را برگرداندند؟

اصلا کسی به‌طور جدی وارد موضوع شد که چرا شما اینطور باید در امانت خیانت کنید؟ حالا داستان خداداد افشاریان و پسرش هم همین است؛ همان شازده‌پسری که روی آنتن تلویزیون مشخص شد شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده! حالا خبر رسیده استاد با همین شرایط با ۷‌بار حضور به‌عنوان داور وسط، از رکوردداران قضاوت در لیگ یک است. شما بخندید، آنها ادامه می‌دهند!

کد خبر 846581 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی ها
  • یک ادعای عجیب از سوءتغذیه نیمی از ایرانی‌ها
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان