Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:43:15 GMT

بیعت مجدد مردم با نظام جمهوری اسلامی صندوق رأی است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۳۵۴

بیعت مجدد مردم با نظام جمهوری اسلامی صندوق رأی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، حضور حداکثری مردم را در انتخابات مهم برشمرد و بیان کرد: این حضور یک انسجام و اتحاد بی‌نظیر ملی است زیرا مشارکت حداکثر پای صندوق رأی وحدت، انسجام و همدلی را در سرتاسر کشور به وجود می‌آورد؛ بنابراین هرگاه در کشور یک اتحاد سیاسی، فرهنگی، انقلابی توسط مردم، مسئولان، نسل جدید، نسل قدیم به وجود بیاید این اثرات خودش را به مراتب روی مسائل ضروری کشور از جمله مسائل سیاسی، اقتصادی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ثمره دوم حضور حداکثری مردم را نزدیک‌تر شدن و ارتباط مردم با نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: هزینه‌های بسیار سنگینی داده شده تا نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است؛ خون شهدا، ایثار ایثارگران، جهاد مجاهدان، ایستادگی علما و… باعث شده تا کشور ما بعد از چهل سال به گام دوم انقلاب برسد.

وی افزود: این نظام تقویت نمی‌شود مگر با حضور مردم و بهترین زمان حضور مردم و تقویت مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی، صندوق‌های رأی است چرا که حضور حداکثری مردم می‌تواند در منطقه و حتی در بین الملل مثمر ثمر است به خصوص آن زمانی که کشور ما از ناحیه استکبار جهانی یک فشار حداکثری را در واقع تحمل کرده و دشمن در حال فشار حداکثری است؛ بنابراین با حضور مردم پای صندوق‌های رأی این تأیید از ناحیه مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و این بیعت مجدد از ناحیه مردم محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تأکید کرد: کشوری که مردم آن پای صندوق‌های رأی بیایند به ویژه کشوری که بنای آن بر رأی مردم و حضور مردم و مجاهدت مردم از اول بوده است این کشور دارای یک ریشه و اساس و عقبه بسیار قوی خواهد شد؛ زمانی این فشار حداکثری خنثی و بی‌اثر خواهد شد که دشمن احساس کند مردم پای نظام اسلامی هستند که دشمن تاکنون این‌گونه احساس کرده است و دشمن به اطمینان رسیده که مردم کشور ما پشت نظام و کشورشان هستند و پشت آن را خالی نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: اگر مردم در مورد مسائل اقتصادی و معیشتی گله‌ای دارند به حق است اما مردم مشکل را به اصل نظام اسلامی ارتباط ندهند بلکه ین امور به ضعف مسئولان به خصوص دولت‌هایی که مجری مسائل اقتصادی هستند، ارتباط دارد؛ بنابراین اگر مسئولان تفکرشان، فعالیتشان، عزل و نصب‌ها و حب و بغض‌هایشان انقلابی باشد به طبع آن رضایت مردم حاصل می‌شود.

امام جمعه شهرستان ایذه در مورد اینکه اگر حمایت، رأی و پشتیبانی مردم پشت سر مسئولان باشد آنها می‌توانند با دستی پر پای میز مذاکرات بنشینند، افزود: دشمنان با وضع تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی تلاش می‌کنند که مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله دهند.

وی گفت: مردم ما باید مسئله حضور پای صندوق‌های رأی و در خصوص انتخاب شخصی که می‌خواهد سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد، دقت به خرج بدهند زیرا این شخص می‌خواهد با تفکرات و برنامه‌اش و تیم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را چهار سال اداره کند و باید دقت کنیم که این امانت عظیم را به چه کسی خواهیم سپرد؛ بنابراین وظیفه همه ما در این زمینه سنگین است.

کد خبر 5226239

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ایذه مشارکت مردمی انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه چالش شایستگی مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها نظام جمهوری اسلامی صندوق های رأی پای صندوق حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است