Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال پس از ورودش به بحرین خطاب به کاروان تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد.

به گزارش ایلنا،شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در بدو ورودش به بحرین گفت: فدراسیون فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

عزیزی خادم تاکید کرد: یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و‌ موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خطاب به کاروان تیم ملی گفت: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا وعملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌هایمان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به رویکرد مجلس آینده برای تحقق شعار سال، گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی امیدآفرین و قدرت اجتماعی تولید می‌کند. - اخبار استانها -

محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همه سال‌ها با درایت و دقت و ارزیابی و نیازسنجی که از وضعیت دارند، شعار سال را هدف‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در دهه 90 در کشور داشتیم مسائل اقتصادی بود که این چالش‌های اقتصادی زندگی و معیشت مردم را با چالش روبه‌رو کرد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: راه رهایی از این مشکلات که بخش عمده آن ناشی از تحریم‌های ضالمانه است، جهش تولید و اعتماد به مردم است که در چند سال گذشته رهبری انقلاب به درستی به این مسئله تاکید داشتند.

امیر گفت: اکنون باید در مجلس و جامعه ریل‌گذاری و هدف‌گذاری به سمتی باشد که در مقوله تولید جهش ایجاد شود و این مستلزم این است که قوانین لازم از سوی مجلس با همکاری دولت تدوین شود که روح این قانون باید مردم باور باشد.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: روح انقلاب ما، مردمی است و علت ایجاد و باقیه نظام حضور و مشارکت مردم است و نه در اقتصاد، بلکه در سایر عرصه‌ها نیاز به حضور مردم داریم و در هر عرصه مثل‌دفاع مقدس مردم را باور داشتیم و به صحنه آوردیم موفق شدیم و این رمز عبور از مشکلات است.

وی بیان کرد: مقوله تولید نیز از این رهیافت مستثنی نیست و با مشارکت مردم امکان پذیر است و این مش مشارکت مردم در دنیا هم متداول است.

امیر گفت: باید مردم را توانمند سازیم و به آنها اعتماد کنیم و در بسیاری از کشورهای دنیا تصدی‌گری دولت به جز در امور حیاتی، در سایر امور کاهش یافته است و ثروت و تولید به نسبت مساوی باید بین مردم توزیع شود و این مشارکت تولید سرمایه اجتماعی و قدرت مردمی ایجاد می‌کند.

این نماینده جوان خوزستان در مجلس دوزادهم تاکید کرد: باید تلاش کنیم شعار سال به شکل حداکثری محقق شود و این همدلی و همراهی قوا به‌ویژه دولت را می‌خواهد و متاسفانه در بعضی سال‌ها نتوانستیم در تحقق شعار سال خوب عمل کنیم که این به ضرر حرکت کشور است.

انتهای پیام/341/

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • کدام ستاره‌های بزرگ فوتبال دچار اختلالات روانی شدند؟
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم