Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نخستین روز رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیه شاهین مهردلان موفق شد در عملکردی چشمگیر با ثبت حد نصاب۲۰.۲۳متر پس از گذشت ۱۰ سال حد نصاب ملی کشورمان در ماده پرتاب وزنه را ارتقاء دهد.

بیشتر بخوانید

درخشش دو و میدانی کاران خراسان شمالی

حد نصاب قبلی ملی کشورمان در این ماده با ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵متر در اختیار امین نیکفر بود که این رکورد را ۱۳۹۰/۴/۲۲ ثبت کرده بود.

در این رقابت همچنین محمد رضا طیبی دیگر نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب۱۹.۶۵متر پس از مهردلان و آلپرن کالاهان ورزشکار کشورمیزبان که وزنه را ۱۹.۷۶متر پرتاب کرد در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تردز» در ترکیه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این اقدام برای پیروی از دستور موقت رگولاتور رقابت این کشور انجام می شود.

البته پلتفرم های دیگر متا از جمله فیس بوک و اینستاگرام و همین طور واتس اپ در ترکیه فعال باقی می مانند. ماه گذشته رگولاتور رقابت ترکیه اقدامی موقت علیه متا وضع کرد تا هنگام تحقیق درباره سواستفاده احتمالی شرکت از موقعیت برتر خود در بازار، مانع اشتراک گذاری داده ها بین اینستاگرام و تردز شود.

در دسامبر۲۰۲۳ میلادی این رگولاتور تحقیقی درباره نقض احتمالی قانون رقابت توسط شرکت متا به وسیله مرتبط کردن اینستاگرام و تردز آغاز کرد. مقامات اعلام کردند اقدام موقت تا زمان تصمیم گیری نهایی رگولاتور رقابت پابرجا می ماند زیرا داده های به دست آمده و ادغام شده از طریق این دو اپلیکیشن ممکن است قانون رقابت را نقض و خسارت غیرقابل جبرانی در بازار ایجاد کنند.

این رگولاتور به طور جداگانه جریمه ای روزانه به مبلغ ۴.۸ میلیون لیره(روزانه ۱۴۸ هزار دلار) برای متا وضع کرد که بخشی از تحقیقات جداگانه درباره نوتیفیکیشن هایی است که این شرکت درباره اشتراک گذاری داده های کاربران برای آنها می فرستاد.

کد خبر 6079499

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • «تردز» به طور موقت در ترکیه مسدود می‌شود
  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • ایستگاه بعدی سرزمین موعود صهیونیست‌ ها کجاست؟