Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسدی هافبک سابق تراکتور از تیم اتریشی جدا شد. از پرسپولیس و سپاهان و استقلال به عنوان برخی از مشتریان این بازیکن نام برده می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی سن‌پولتن اتریش شد، یک فصل پس از حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی گرفت و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ۲۵ ساله سال گذشته در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های تیپیکو بوندس‌لیگا دور بود و در هفته‌های پایانی فصل به ترکیب تیمش اضافه شد و نمایش خوبی در این مقطع ارائه داد و یکبار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

اسدی که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را نیز در کارنامه دارد و قبل از حضور در تراکتور در فهرست تیم ملی نیز قرار گرفته بود، حالا پس از تجربه بازی در فوتبال اتریش شرایط را برای ادامه همکاری‌اش با باشگاه سن‌پولتن مهیا ندید و اقدام به جدایی کرد. او بخاطر تصمیم اشتباهی که مدیر برنامه اتریشی برای او داشته و به خواسته خود در این کشور نرسید، ابراز گلایه کرده و همین امر در تصمیمش برای جدایی موثر بوده است.

پس از اینکه سقوط سن‌پولتن به دسته پایین‌تر فوتبال اتریش قطعی شد، رضا اسدی نیز به دلیل فراهم نبودن شرایط همکاری‌اش با مسؤولان این باشگاه گفت‌وگو کرد و برای فسخ قراردادش به توافق نهایی رسید تا سال آینده برای تیم دیگری به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رضا اسدی استقلال پرسپولیس سن پولتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )

به گزارش ورزش سه، فوتسال عراق در سالیان اخیر پیشرفت بسزایی داشته است و بسیاری از بازیکنان مطرح ایرانی در لیگ باشگاهی این کشور توپ می‌زنند که حالا برای اولین بار به مربیان ایرانی روی آوردند. محسن حسن زاده سرمربی فصل گذشته تیم فرش آرا مشهد که کارنامه قابل توجهی در دوران مربیگری اش برجای گذاشته و در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با هدایت فرش آرا یکی از شگفتی ساز ها به شمار رفتند، با قراردادی چهار ماهه هدایت تیم المصافی را برعهده گرفت.

محسن حسن زاده، تنها مربی ایرانی در لیگ باشگاهی عراق محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم روی نیمکت المصافی، تیم ششم لیگ عراق خواهد نشست.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال عراق، پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2024 پیگیری می‌شود و حسن زاده در این مدت کوتاه باید بازیکنانش را آماده ادامه رقابت‌ها کند.

مدیران المصافی در اولین جلسه تمرینی از حضور مربی ایرانی بسیار استقبال کردند و امیدوار هستند تا نتایج درخشان حسن‌زاده در لیگ برتر ایران، در تیم المصافی نیز تکرار شود.

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!