Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اضحاب الجنت روستای عنابلو شهرستان خداآفرین، از برگزاری مسابقه پیامکی "مهر آفتاب" به مناسبت رحلت جانگدار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

«مهران شیری»، در گف‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی (ره) گفت: مسابقه پیامکی " مهر آفتاب" به مناسبت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲، از متن کتاب صحیفه انقلاب که در برگیرنده وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد، اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اضحاب الجنت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای عنابلو شهرستان خداآفرین، ادامه داد: این مسابقه در قالب طرح 6 سوال 4 گزینه ای از وصیت نامه سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب می باشد که در نهایت پاسخ صحیح 6 سوال یک عبارت 6 کلمه ای و رمز مسابقه به دست می آید که این عبارت پاسخ مورد نظر مسابقه می باشد.

وی یادآور شد: علاقه مندان و شرکت کنندگان در مسابقه با ارسال عبارت حاصل از پاسخ های صحیح را به آیدی @mehranshiri74 و یا به شماره  09146461379 ارسال کرده و در قرعه کشی مسابقه شرکت داده شوند.

شیری تاکید کرد: سوالات مسابقه در کانال تلگرامی کانون به نشانی @KanoonAshabAljannat درج شده و  پایان مهلت ارسال پاسخ ها تا ساعت 23 روز 15 خردادماه جاری می باشد.

وی با بیان اینکه در پایان به قید قرعه به 3 نفر از کسانی که پاسخ های صحیح را ارایه جوایزی به رسم یادبود اهدامی شود، یادآور شد: این مسابقه پیامکی به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو و همکاری  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی خداآفرین برگزار می شود.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است.

 

 

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: عنابلو خداآفرین مسابقه پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر

 هنرمندان شهرستان آذرشهر آثار هنری خود را با مفاهیم دینی و ارزشی، جبهه‌ مقاومت انقلاب اسلامی و عملیات وعده‌ صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم سفاک صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این رویداد هنری به همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • برگزاری همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»