Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره آخرین وضعیت لیست این شورا برای شورای شهر تهران گفت: مصاحبه از ۸۴ کاندیدا در روزهای ۴شنبه و۵شنبه از۸ صبح تا ۸ شب انجام شد و از تعداد کل دعوت شده‌ها ۸۲ نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، امیرابراهیم رسولی سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: مصاحبه از 84 کاندیدا در روزهای 4شنبه و5شنبه از8صبح تا 8شب انجام شد و از تعداد کل دعوت شده‌ها 82 نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً پس از اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف هیچ ائتلافی با سایر گروهها انجام نمی‌شود"محمد کوثری" گزینه شورای ائتلاف برای انتخابات میاندوره مجلس در تهران شد

 

سخنگوی ائتلاف درادامه با اشاره به کیفیت جلسات مصاحبه گفت: این جلسات گرچه برای هر کاندیدا فشرده بود اما در جوی صمیمی هرکدام به ارائه رزومه خود و انگیزه کاندیداتوری خویش پرداخته واعضای شورا نیز سوالات و شبهات خود را مطرح می‌کردند. این فرآیند گرچه کمی سخت بود اما کاندیداها با رضایت جلسه ر اترک می‌کردند و هیچ حاشیه‌ای  در برگزاری ایجاد نشد و امیدواریم در این مسیر به شایسته ترین‌ها رسیده و یکی ازبهترین شوراها را تشکیل دهیم.

وی درادامه افزود: در مصاحبه هیچ تفاوتی میان افراد قائل نشدیم و با همه یکسان برخورد شد و حتی آقایان سروری و چمران نیز مانند بقیه کاندیداها خود را در معرض سوال قرار داده و درفرآیند شرکت کردند.

رسولی درپایان گفت : کاندیداهای شرکت کننده در مصاحبه طبق مصوبه شورا متعهد شدند چنانچه در لیست ائتلاف باشند در لیست دیگری قرار نگیرند و مصوبه "تعهدبه لیست ائتلاف" را امضا کردند. امیدواریم با بررسی دقیق مصاحبه ها وارزیابی ها بزودی  به لیست 21نفره برسیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا،  تیم فوتبال رئال مادرید پس از تساوی ۱ - ۱ برابر منچسترسیتی در وقت‌های معمول و اضافی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ - ۳  به پیروزی رسید و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شد.

در وقت‌های معمول بازی رودریگو برای رئال و کوین دی‌بروینه برای سیتی گلزنی کردند. در ضربات پنالتی برای منچسترسیتی؛ خولین آلوارز، فیل فودن و ادرسون (دروازه بان)  پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کردند، اما ضربات پنالتی برنارد سیلوا و متئو کواچیچ را دروازه بان رئال دفع کرد. برای رئال مادرید لوکا مودریچ موفق به گلزنی نشد و جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و رودیگر پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.  
در دیدار رفت رئال مادرید و منچسترسیتی به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بودند.  

در دیگر بازی همزمان این مرحله بایرن مونیخ با تک گل یوشوا کیمیش میهمان خود آرسنال را شکست داد و در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شد. در بازی رفت دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافته بودند.  

دیگر خبرها

  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم