Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پایتخت دوباره در یکی از تعطیلات فوتبال باشگاهی ایران، با مشکلاتی جدید مواجه شدند. این بار جدایی بوژیدار رادوشویچ و همچنین حکم نهایی پرونده گابریل کالدرون و خواکین به سراغ این باشگاه آمد و البته باید توجه داشت که این چالش‌ها با منشأ اغلب مالی، کلیت تیم فوتبال را هم در بر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جدایی رادو، حالا یحیی گل‌محمدی دروازه‌بان ذخیره‌ای نخواهد داشت و این در حالی است که طبق میانگین سالهای اخیر پرسپولیس در هر فصل حداقل ۸ بازی را با گلر دوم سپری کرده است و حالا مشخص نیست که کادرفنی قرمزها چه تصمیمی را برای خط دروازه خواهد گرفت.

پرسپولیس در تابستان به یک دروازه‌بان ذخیره نیاز مبرم خواهد داشت و احتمالا این نیاز در خط دفاعی و حمله نیز خواهد شد اما مدیریت پرسپولیس از همین حالا اعلام کرده که توان ورود به بازار نقل و انتقالاتی را نخواهد داشت.

با این تفاسیر، یحیی دوباره نظیر فصل گذشته با ابر بحران‌هایی مواجه خواهد شد که شاید سبب شوند تا تیم او بالاخره از سکوی قهرمانی پایین بیاید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد

پاکو خمس دیروز (دوشنبه) به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند، اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند. با این وجود تراکتوری‌ها در در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند، اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت