Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:22:24 GMT

یادداشت؛ به 11 مدافع گل زدن سخت است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۴۷۹۶

یادداشت؛ به 11 مدافع گل زدن سخت است

تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در بحرین موفق شد تیم هنگ کنگ را با نتیجه ی 3 بر یک شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها منتظر بودند تیم ملی فوتبال ایران در این بازی با نتیجه ی بهتری به پیروزی برسد و دست کم از تیم هنگ کنگ گل نخورد. در حالی که در بازی رفت ایران به برتری دو بر صفر رسید.

 

نقدها نسبت به تیم ملی از همان نیمه ی اول آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تیم ملی باید بیشتر شوت بزند. باید بیشتر توپ را به کناره ها ببرد و ارسال کند و ایده هایی از این دست. اما در سایه ی احترام به این دیدگاه ها باید گفت گل زدن به تیمی که 11 نفره دفاع می کند خیلی سخت است و حتی ما با سبکی که هنگ کنگ در برابر ما بازی کرد در برابر بزرگ ترین تیم های جهان مقاومت خوبی داشتیم. نمونه اش در بازی با آرژانتین که یک گل خوردیم. هم چنین اسپانیا.

وقتی تیمی رو به حمله می شود با 6 یا 7 بازیکن تیم حریف در دفاع رویارو خواهد شد. تازه این بهترین شرایط تیم حریف در فاز دفاع است. اینکه دو هافبک دفاعی به همراه 4 مدافع و یک دروازه بان را در فاز دفاعی دارد. اما ایران هر گاه صاحب توپ می شد یک تیم را پشت توپ می دید. یازده بازیکن. پاس های ایران به خاطر این تراکم بارها و بارها قطع شد و این کمی از نظر روحی و روانی به تیم ملی ضربه زد و قطعا در بازی های بعدی با این مانع روبرو نخواهیم شد. کامبوج هم اگر همانند هنگ کنگ در برابر ایران بازی می کرد در دور رفت این همه گل از ایران نمی خورد.

 

با این سبک از دفاع هر تیمی می تواند در برابر بهترین تیم های جهان مقاومت خوبی داشته باشد و حتی به نتیجه ی مساوی دست یابد. خلاقیت بازیکنان ایران در بازی با هنگ کنگ 3 گل برای تیم ملی به همراه داشت و این را باید به فال نیک گرفت.

فراموش هم نکنیم بازی با هنگ گنگ اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی بود و به طور حتم تیم ملی در بازی های بعدی هماهنگ تر ظاهر خواهد شد. آنچه که باید تکرار کرد این است که گل زدن به تیمی که یازده نفره دفاع می کند سخت است و همین که تیم ملی در زمین بد استادیوم المحرق موفق شد 3 گل به تیم هنگ کنگ بزند گام نخست را به خوبی برداشته است. این را هم باید مد نظر داشته باشیم در این بازی میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس های ایران قابل ملاحظه بود.

 

علی بنی شیخ الاسلامی

تیم ملی بحرین تیم ملی ایران بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین تیم ملی ایران بحرین تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

به گزارش طرفداری، رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرشاد احمدزاده نگذاشت گل به نام رامین رضاییان ثبت شود! (فیلم) غیر رسمی؛ رامین رضاییان از الشحانیه جدا شد؛ مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • یادداشت| پاکستان و دیپلماسی همسایگانی دولت سیزدهم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد