Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@11:43:22 GMT

نظر ترامپ عوض شد؛ خیز برای ریاست سنا!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۰۳۷

نظر ترامپ عوض شد؛ خیز برای ریاست سنا!

به گزارش خبرگزاری اسپوتینک، استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نخستین بار در ماه فوریه ایده پیگیری ریاست مجلس نمایندگان آمریکا از سوی ترامپ را مطرح و وین آلین روت، مجری رادیویی محافظه کار نیز در مصاحبه با او این مساله را بازگو کرد.

ترامپ در خصوص این پیشنهاد گفت: این بسیار جالب است بله شما می‌دانید این بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ از این صحبت کرد که برخی پیشنهاد نامزدی او برای مجلس سنا را داده‌اند. او در پاسخ به مجری گفت: اما شما می‌دانید چطور است، ایده شما ممکن است بهتر باشد و بسیار جالب است.

دونالد ترامپ از زمان شکست خوردن به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به طرح بیانیه‌های مبهمی در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. او چند بار نیز تلویحا به این اشاره کرده که ممکن است در انتخابات سال ۲۰۲۴ مجددا برای ریاست جمهوری نامزد شود.

اظهار نظر اخیر او نیز بلافاصله بعد از آن مطرح شد که فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ در این شبکه اجتماعی را برای دست کم دو سال دیگر تمدید کرد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در خصوص نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان باید به این فکر کند که از چه منطقه‌ای برای این مجلس نماینده شود. او در صورت نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان ممکن است با نانسی پلوسی دموکرات که در ژانویه ۲۰۲۱ مجددا به این سمت انتخاب شد، رقابت کند.

برخی ناظران معتقدند که این دوره ریاست پلوسی بر مجلس نمایندگان که چهارمین دور است ممکن است آخرین دور ریاست او باشد و به مساله توافق سال ۲۰۱۸ او با ترقی خواهان مبنی براین که به دنبال بیش از چهار دور ریاست بر این مجلس نباشد، اشاره می‌کنند.

311311

کد خبر 1522256

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان برای ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند