Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان گفت: عملیات جستجوی چهار گمشده در ارتفاعات زیارت گرگان همچنان ادامه دارد.

به گزارش برنا؛ غلامرضا غلامی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان گفت: ساعت ۱۷ روز جمعه (۱۴ خرداد ماه) گمشدگی چهار نفر در ارتفاعات زیارت گرگان به مرکز eoc هلال احمر استان گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان افزود: بلافاصله دو تیم کوهستان از گرگان به محل حادثه اعزام و همراه با نیروهای مردمی جستجوی افراد گم شده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در ساعت ۲:۳۶ بامداد جمعه، با پیدا نشدن مفقودین، عملیات متوقف شد تا پس از چند ساعت با روشن شدن هوا و نیروی بیشتر عملیات از سر گرفته شود.

غلامی گفت: هم اکنون نجاتگران در حال جستجوی گمشدگان هستند و تا پیدا شدن افراد عملیات ادامه دارد.

گفتنی است روز گذشته هم پنج گردشگر در ارتفاعات خان ببین گمشده بودند که بعد از ساعت ها تلاش نیروهای امدادی پیدا و به مکان امن منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال احمر استان هلال احمر کوهستان هلال احمر گرگان ارتفاعات جستجو هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد