Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۰۸:۲۸ صبح امروز در پی تماس از طرف همکارانمان در آتش‌نشانی پاکدشت و شریف آباد و اعلام نیاز به گروه غواص و نجات ویژه، گروهی از آتش‌نشانان شهرداری تهران به محل حادثه غرق شدگی در آب‌های مخصوص کشاورزی در پاکدشت، جاده جمال آباد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در یک آب بند یا سد کوچک که معمولا برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود، به گفته اهالی و نیرو‌ها ۴ جوان به قصد آب‌تنی به داخل این آب وارد شده بودند که یک نفر از آب خارج نشده بود و نفر دوم هم به داخل آب رفته بود که هر دو نفر گرفتار شده بودند. یک نفر را همکاران خارج کرده بودند، اما نفر دوم پیدا نشد، لذا برای نجات فرد مذکور از آتش‌نشانان تهران درخواست کمک شد.

ملکی گفت: نیرو‌های آتش نشانی نفر دوم را هم که یک جوان ۲۵ ساله و از تبعه کشور افغانستان بود، خارج کردند، اما در معاینات عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: عملیات آتش نشانی در ساعت ۱۱ ظهر امروز به پایان رسید و محل برای بررسی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

ملکی بیان کرد: هر ساله تعداد زیادی به این آب‌های ناشناخته برای شنا و تفریح ورود پیدا می‌کنند که جان خود را از دست می‌دهند و لزوما داشتن مهارت برای شنا نمی‌تواند از بروز خطرهای این چنینی جلوگیری کند. حتما محصور کردن و نصب تابلو در این اماکن می‌تواند کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید

پیدا شدن فرد غرق شده در سد لتیان/خطر غرق شدگی در آب های ناشناخته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مرگ و میر غرق شدگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند.

وی بیان داشت: خانواده این جوان اعلام کردند که این جوان با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست و عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی آغاز شد.

رستمی افزود: متأسفانه جسد این جوان در بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

کد خبر 6081044

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر
  • جنازه ۳ جوان مفقود شده در سبلان پیدا شد
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول