Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-25@00:14:25 GMT

نظر ترامپ درباره ریاست جمهوری آمریکا عوض شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۳۲۴

نظر ترامپ درباره ریاست جمهوری آمریکا عوض شد

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتینک گزارش داد، استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا نخستین بار در ماه فوریه ایده پیگیری ریاست مجلس نمایندگان آمریکا از سوی ترامپ را مطرح و وین آلین روت، مجری رادیویی محافظه کار نیز در مصاحبه با او این مساله را بازگو کرد. 

ترامپ در خصوص این پیشنهاد گفت: این بسیار جالب است بله شما می‌دانید این بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ از این صحبت کرد که برخی پیشنهاد نامزدی او برای مجلس سنا را داده‌اند. او در پاسخ به مجری گفت: اما شما می‌دانید چطور است، ایده شما ممکن است بهتر باشد و بسیار جالب است. 

دونالد ترامپ از زمان شکست خوردن به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به طرح بیانیه‌های مبهمی در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. او چند بار نیز تلویحا به این اشاره کرده که ممکن است در انتخابات سال ۲۰۲۴ مجددا برای ریاست جمهوری نامزد شود. 

اظهار نظر اخیر او نیز بلافاصله بعد از آن مطرح شد که فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ در این شبکه اجتماعی را برای دست کم دو سال دیگر تمدید کرد. 

رئیس جمهوری سابق آمریکا در خصوص نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان باید به این فکر کند که از چه منطقه‌ای برای این مجلس نماینده شود. او در صورت نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان ممکن است با نانسی پلوسی دموکرات که در ژانویه ۲۰۲۱ مجددا به این سمت انتخاب شد، رقابت کند. 

برخی ناظران معتقدند که این دوره ریاست پلوسی بر مجلس نمایندگان که چهارمین دور است ممکن است آخرین دور ریاست او باشد و به مساله توافق سال ۲۰۱۸ او با ترقی خواهان مبنی براین که به دنبال بیش از چهار دور ریاست بر این مجلس نباشد، اشاره می‌کنند.

  کد خبر 605615

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: درباره ریاست جمهوری آمریکا نظر ترامپ دونالد ترامپ مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید