Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:21:00 GMT

امیدوارم مناظره‌ها جهت انتخاب گزینه اصلح مفید باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۸۹۴

امیدوارم مناظره‌ها جهت انتخاب گزینه اصلح مفید باشد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، عبدالعلی علی عسکری امروز (شنبه، ۱۵ خرداد) در جمع هفت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را کشوری در حال پیشرفت خواند و اظهار داشت: تلاش های دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران، کشور را به پیش برده است؛ اما حق ملت ایران بیشتر از این هاست. 
وی مشکلات و عقب‌ماندگی‌های گذشته کشور را ناشی از دو رژیم و وابسته قاجار و پهلوی خواند و افزود: امیدوارم شخصی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود، بتواند با قدرت و توانایی و اراده بیشتر به نحو جهادی و فعالانه تلاش و عقب ماندگی تاریخی ایران را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آرزو می‌کنم ملت ایران در جهت رسیدن به آرمان های خودش موفق تر باشد. 

به گزارش ایرنا، اولین مناظره میان نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. مناظره های نامزدهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهور از شبکه یک سیما پخش می شود و همزمان با تلویزیون، رادیو ایران و رادیو انتخابات همچنین در فضای مجازی تلویبیون هم این برنامه ها را تقدیم علاقه‌مندان خواهند کرد. 

موضوع پرسش‌های نخستین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مباحث اقتصادی است. بر اساس مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین و سومین مناظره نامزدهای انتخابات روزهای سه‌شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد خواهد بود. همچنین مدت تعیین شده برای مناظره، ‌۳ ساعت اعلام و مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخاباتی است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵ (سه شنبه، چهارم خرداد) اسامی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اعلام کرد.  بر اساس ماده ۶۶ قانون، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری رسماً از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای خاتمه می­ پذیرد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مناظره علی عسکری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مناظره علی عسکری انتخابات ۱۴۰۰ مناظره علی عسکری اخبار کنکور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای سیزدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه سال جاری تعیین شده و تاکنون تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این رقابت ملی از ۵ هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد نانو، مسابقه ملی فناوری نانو، بزرگترین رقابت علمی با موضوع علم و فناوری نانو است که با هدف آموزش و رقابت در حوزه فناوری‌نانو برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره این مسابقه، تابستان ۱۴۰۳ در سه مرحله با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند، در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد رقابتی، از ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. داوطلبان از طریق نهاد‌های ترویجی نانو در دانشگاه‌ها و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو امکان ثبت‌نام در مسابقه را دارند.

تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ثبت‌نام کنندگان سیزدهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسیده است که این تعداد داوطلب از مجموع ۴۶ نهاد ترویجی دانشگاهی و دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

 مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقه ملی فناوری نانو تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به ادوار گذشته مسابقه ملی فناوری نانو افزایش داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه ملی نانو اعلام شد