Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:25:12 GMT

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۶۰۴۶

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس +عکس

مدافع پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی عنوان بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (شنبه) روبن دیاز را به عنوان بازیکن فصل ۲۱-۲۰۲۰ این رقابت‌ها معرفی کرد. این مدافع ۲۴ ساله اخیراً از سوی انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس هم به عنوان بازیکن برتر فصل اخیر لیگ برتر انگلیس انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پرتغالی منچسترسیتی برای کسب این عنوان کوین دی‌بروینه هم‌تیمی خود، هری کین از تاتنهام، برونو فرناندس از منچستریونایتد، جک گریلیش از استون‌ویلا، محمد صلاح از لیورپول، توماس سوچک از وستهام و میسون ماونت از چلسی را کنار زد.

روبن دیاز که تابستان گذشته در ازی ۶۵ میلیون پوند از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست، در اولین فصل حضورش در این تیم به استحکام خط دفاعی تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا کمک کرد.

او در فصل اخیر در ۵۳ بازی از رقابت‌های مختلف منچسترسیتی را همراهی کرد و نقش پررنگی در قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر و جام اتحادیه داشت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی روبن دیاز بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانسلو: من‌سیتی با تهمت زدن به من قدرنشنانسی‌اش را نشان داد

مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا به اتهاماتی که به او درباره دوران حضورش در منچسترسیتی نسبت داده شده است، پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوائو کانسلو در گفت‌و‌گو با نشریه آبولای پرتغال این موضوع را که او به خاطر اختلافاتش با بازیکنان منچسترسیتی، مورد خشم سرمربی تیم پپ گواردیولا قرار گرفت و در نهایت مجبور به ترک اتحاد شد، به کلی تکذیب کرد.

کانسلوی 29 ساله که تابستان سال گذشته به دنبال انتشار اخباری مبنی بر قرار گرفتنش در لیست سیاه گواردیولا به بارسلونا پیوست، گفت: یکسری دروغ‌ها درباره من گفته شده است. من هرگز هم‌تیمی بدی نبوده‌ام. می‌توانید بروید و از ریکو لوئیس یا ناتان آکه بپرسید. من هرگز در آنجا خودم را برتر از کسی یا پایین‌تر از خودم فرض نکردم. این چیزها نظر مربی تیم است.

بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد

 

مدافع پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر و والنسیا افزود: به نظرم منچسترسیتی با تهمت زدن و نسبت دادن چنین چیزی به من، قدرنشناسی‌اش را نشان داد. من در سال‌هایی که در آنجا بازی کردم، برای آنها بازیکن بسیار مهمی بودم. هرگز در عمل به تعهداتم نسبت به باشگاه کوتاهی نکردم و همیشه با تمام توانم برای باشگاه و هواداران تلاش کردم.

با توجه به اختلافات به وجود آمده میان کانسلو و گواردیولا بسیار بعید به نظر می‌رسد که او در پایان دوره قرضی حضورش در بارسلونا، به منچسترسیتی برگردد و به همین دلیل مدیربرنامه‌های او در حال مذاکره با مدیران بارسلونا و من‌سیتی است تا راهی برای نگه داشتن این بازیکن در کاتالونیا پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند
  • بهترین مدافع راست جهان؛ نظر کایل واکر چیست؟
  • اشلی کول: کریستیانو رونالدو سخت‌ترین حریف و کابوس من بود
  • کانسلو: من‌سیتی با تهمت زدن به من قدرنشنانسی‌اش را نشان داد
  • رسمی؛ اشلی کول وارد تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس شد
  • هشدار مدافع غول پیکر به هالند و منچسترسیتی