Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:27:35 GMT

وقتی کومان به جذب ارلینگ هالند پاسخ منفی داد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۶۰۶۷

وقتی کومان به جذب ارلینگ هالند پاسخ منفی داد

رونالد کومان در زمان سرمربیگری اورتون فرصت جذب ارلینگ هالند را برای این تیم رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، حالا همه برای جذب ارلینگ هالند می جنگند اما وقتی او در لیگ دسته دوم نروژ برای بیرن به میدان می رفت، شرایط کاملاً متفاوت بود. اما یک نکته جالب در این زمینه وجود دارد و آن به فرصت سوزی رونالد کومان در زمان حضور روی نیمکت اورتون برمی گردد؛ جایی که او فرصت جذب ارلینگ هالند را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اما استیو والش که نقش بسزایی در استعدادیابی بازیکنانی نظیر انگولو کانته، ریاض محرز و جیمی واردی را در لستر ایفا کرد و به عنوان دستیار کلودیو رانیری در این تیم فعالیت کرده بود در سال 2019 طی مصاحبه ای با اتلتیک صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و گفته بود: " فرصت جذب ارلینگ هالند با 4 میلیون یورو وجود داشت و پدرش نیز این را پذیرفته بود اما اورتون و کومان آن را رد کردند."

 

در واقع والش امضای قرارداد با ارلینگ هالند را به رونالد کومان و اورتون توصیه کرده بود اما آنها از جذب این بازیکن صرف نظر کرده و آن را یک انتقال خوب نمی دانستند. هالند یک سال بعد به مولده رفت و پس از آن در ژانویه 2019 به باشگاه سالزبورگ نقل مکان کرد. ستاره نروژی در آنجا نمایش های درخشانی از خود به جا گذاشت تا دورتموند او را به خدمت بگیرد؛ جایی که اکنون تا به اینجا آمار 57 گل و 15 پاس گل را از خود به ثبت رسانده و در کنار کیلیان امباپه به عنوان آینده دنیای فوتبال محسوب می شوند.

 

 

 

 

مطمئنا حالا هواداران اورتون نیز بسیار ناراحت و غمگین هستند که می بینند تیمشان در آن زمان فرصت جذب یکی از بزرگ ترین استعدادهای دنیای فوتبال را از دست داده است.  اما این تنها فرصت‌سوزی اورتون محسوب نمی شود چرا که آنها موقعیت جذب بازیکنانی نظیر هری مگوایر و اندی رابرتسون که اکنون جزو بهترین مدافعان لیگ برتر انگلیس هستند را هم از دست داده بودند.

ارلینگ هالند رونالد کومان (سرمربی) اورتون بروسیا دورتموند بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند رونالد کومان سرمربی اورتون بروسیا دورتموند بارسلونا جذب ارلینگ هالند رونالد کومان فرصت جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)

جرد برنتویت گل اول اورتون مقابل لیورپول را به ثمر رساند.

دانلود (7.7MB)

دیگر خبرها

  • ببینید | اورتون - لیورپول
  • گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024