Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش فضائلی به بیانات امروز رهبر انقلاب/ قدردانی رئیس مجلس از فداکاری آتشنشانان/ پست های سیاسیون در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به مناسبت قیام ۱۵ خرداد؛ متنی را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرد:

"  نیمه خرداد برای مردم ایران یادآور مناسبت‌های بزرگی است. ضمن عرض تسلیت به مردم شریف ایران به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، به استقبال سالروز قیام ۱۵ خرداد می‌رویم که نقطه عطف نهضت اسلامی و یکی از مهم‌ترین فراز‌های حرکت خداجویانه و ظلم‌ستیزانه مردم ایران در مسیر غلبه بر حکومت طاغوت است. این روز را گرامی می‌دارم و امیدوارم همه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار باشیم."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با انتشار تصویری از امام خمینی (ره) درباره ایشان نوشت:

" ‏امام راحل با تمام وجود به ‎معجزه مردم برای تغییر شرایط و چیرگی بر تمام مشکلات اعتقاد داشت. با مشارکت حداکثری مردم، هر تحولی ممکن است. ⁣

پیروی از آن مرد الهی و حراست از نهاد مقدس جمهوری اسلامی که بر دو پایه ‎مردم‌باوری و ‎خداباوری استوار است، تنها رمز پیروزی است."

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه توئیتی را به مناسبت قیام ۱۵ خرداد در حسابش منتشر کرد:

بیژن زنگنه، وزیر نفت با انتشار رشته توئیتی درباره آتش سوزی پالایشگاه تهران توضیحاتی را ارائه داد:

" آتش سوزی در مخزن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران با موفقیت مهار شد و این پالایشگاه به مدار تولید بازگشت.
شغل آتشنشانی سراسر از خودگذشتگى، ایثار و فداکاریست از تلاش دست اندرکاران این عملیات به خصوص آتش نشان‌های فداکار تشکر می‌کنم.

جا دارد از نقش موثر مدیران شرکت پالایش و پخش و همکاران پالایشگاه تهران که در این حادثه به خوبی به انجام وظایف خود پرداختند و نیز از همکاران انتظامی، امنیتی و قضایی که فضای مناسبی را در شرایط آتش‌سوزی برای مسوولان فراهم کردند نیز صمیمانه تشکر کنم

باید در اسرع وقت علل این حادثه بررسی و مستندسازی و از تکرار این قبیل حوادث جلوگیری شود."

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان توئیتی را  درباره دیدار با معاون اقتصاد آذربایجان منتشر کرد:

" در دیداری مفید و سازنده با معاون وزیر اقتصاد آذربایجان، آخرین تحولات مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور و ضرورت افزایش آن بررسی شد. همچنین ضمن برشمردن ظرفیت‌های منحصر بفرد شرکت‌های بزرگ ایران، کلیات و نحوه مشارکت (سرمایه گذاری- پیمانکاری) این شرکت‌ها در بازسازی مناطق آزاد شده قره باغ تفاهم شد."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات مقام معظم رهبری را درباره مردم سالاری دینی در حسابش منتشر کرد:

"  آیت الله خامنه‌ای: «من مردم‌سالاری دینی را صادقانه قبول کرده‌ام، ما واقعاً قبول داریم مردم‌سالاری دینی را؛ هر کسی را که این مردم انتخاب بکنند، ما او را رئیس می‌دانیم، او را مسئول می‌دانیم، کمک به او را لازم می‌دانیم و وظیفه‌ی خودمان می‌دانیم.» ۱۳۹۶/۱۰/۱۹"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمدباقر نوبخت محمود واعظی سیاسیون ایران پالایشگاه تهران فضای مجازی امام خمینی آتش سوزی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیردریادار حمزه کاویانی، جانشین نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) در آستانه روز ارتش و به منظور گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این آیین ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران