Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:37:12 GMT

محدودیتی در انتخاب نفرات برای اردوی تیم ملی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۶۱۰۲

محدودیتی در انتخاب نفرات برای اردوی تیم ملی نداریم

ایسنا/اصفهان مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به سرمایه‌گذاری برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: در این مرحله هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد نفرات نداریم، اما باید به دنبال برنامه ریزی حداقل چهار ساله باشیم.

محمد وکیلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تست راستی‌آزمایی و استعدادیابی والیبال جهت شرکت در اردوی تیم‌ ملی نوجوانان ۱۴۰۱ که به مدت یک روز در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس استراتژی جدیدی که فدراسیون والیبال دارد در حال آماده سازی تیمی هستیم که زیر ساخت تیم اصلی ما برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال رشته‌ای پر طرفدار است و ما را مجاب می‌کند که با توجه به شرایط حاکم بر اثر شیوع ویروس کرونا برنامه‌های خود را سریع تر شروع کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه متولدین ۱۱ دی ماه ۸۳ به بعد که حدود ۱۷ سال سن دارند را زیر نظر قرار می دهیم تا نفرات مستعد انتخاب و برای آنها اردوهایی در تهران و دیگر شهرهای متقاضی تشکیل دهیم.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در خصوص اردوی اصفهان گفت: ۱۰۹ نفر از تعداد ۱۱۹۸ نفر که در سایت فدراسیون ثبت نام کرده‌اند از استان اصفهان هستند، در این مرحله به دنبال شناسایی و انتخاب بازیکنانی که به لحاظ قامت و شرایط فیزیکی در پست های مد نظر فدراسیون و دارای کمی تکنیک هستند، هستیم.

وکیلی خاطرنشان کرد: در ادامه تلاش می‌کنیم تا آنها را آماده کنیم که هم برای استان خودشان افتخارآفرینی کنند و هم در آینده برای تیم ملی بتوانند موثر واقع شوند.

وی افزود: سعی می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گروه های کم نفرات را ببینیم، امیدوارم انگیزه های لازم را پیدا کنند و بدانند که زندگی در جریان است و فعالیت‌های خود را به خوبی ادامه دهند.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با بیان اینکه سقفی در انتخاب نفرات برای مرحله بعدی وجود ندارد، اضافه کرد: این گونه نیست که تعداد معینی را در شرایط فعلی انتخاب کنیم. این نفرات تازه کار را شروع کردند و ما سقفی برای افرادی که می‌توانند در برنامه ما قرار بگیرند مشخص نمی‌کنیم. ممکن است این قدر خوب باشند که حتی تا ۱۰۰ نفر هم انتخاب کنیم.

وکیلی ادامه داد: در این مرحله این نفرات بدنسازی کار نکرده و تاکتیک نمی‌دانند، بنابراین بیشتر روی قد و قامت و تکنیک‌های اولیه بهترین ها را انتخاب کنیم و کار اصلی پس از انتخاب است تا روی آنها سرمایه گذاری و کارهای پایه‌ای حداقل چهار ساله انجام شود تا بازیکنانی شوند.

وی گفت: در کنار بازیکنان اصفهانی سعی کردیم مربیان اصفهان را هم زیر نظر بگیریم تا اگر توانایی دارند، بتوانند در مسیر رشد و تربیت بازیکنان کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی واليبال محمد وکیلی تیم ملی نوجوانان والیبال پاریس اصفهان فدراسیون والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

تیم ملی والیبال ایران اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موتا پائز، سرمربی برزیلی ـ فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران، اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی اعلام کرد.

محمد فلاح سرعتی‌زن تیم ملی که به اردو هم دعوت شده بود در صفحه شخصی خود اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی شخصی امکان حضور در اردو را ندارد و انصراف داد.

او نوشت: تمامی این تصمیمات با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون والیبال بوده است.

کد خبر 844783 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود