Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رئیس ستاد ۱۵ خرداد استان تهران گفت: بعد از ۵۸ سال از قیام ۱۵ خرداد ورامین، فرهنگ ولایتمداری در این منطقه هنوز با اقتدار جریان دارد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر شنبه ۱۵ خرداد ماه ، به مناسبت قیام تاریخی ۱۵ خرداد در جمع خانواده معظم شهدا شهرستان ورامین بیان کرد: امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید از مردم شهرستان ورامین تجلیل کردند ، این مدال افتخار برای دیار ۱۵ خرداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهدای ۱۵ خرداد به این دیار هویت بخشیدند و این دیار با نام شهدای ۱۵ خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می‌شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروزه مردم قهرمان ورامین، همچون پدرانشان اگر رهبری اجازه بدهد، دوباره به میدان می آیند و از کسی هم ترسی ندارند و از ولایت و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد نگذاشته اند که دشمنان در این عصر کنونی روحیه جهادی جوانان و مردم انقلابی این دیار را بگیرد.

محمودی یادآور شد: عظمت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای ۱۵ خرداد و شهدای مظلومی است که با نثار خون پاک خود، از ولایت و مرجعیت و آزادی و آزادگی دفاع کردند، مردم این منطقه نشان دادند برای دفاع از رهبر و ولی خود از فدا کردن جانشان نیز ابایی ندارند.

رئیس ستاد ۱۵ خرداد استان تهران گفت: امروزه امام خمینی (ره) به عنوان یک چهره صاحب نظر و دوست داشتنی هستند و امثال امام راحل شاید در یک قرن دیگر متولد نشوند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: ۳۰ سال از رهبری امام خامنه ای می‌گذرد، اما با وجود تمام کودها و دشمنی‌های فراوان برعلیه جمهوری اسلامی ایشان این کشور با اقتدار علمداری و نگه داشته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: روز ۱۵ خرداد، روز تجدید میثاق مردم ورامین با رهبری و ولایت است، بعد از ۵۸ سال فرهنگ ولایتمداری در دشت ورامین هنوز با اقتدار جریان دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد ورامین سالگرد ارتحال امام خمینی ره شهدای ۱۵ خرداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اعضا بر برگزاری متفاوت مراسم امسال در خمین و دیگر شهرستان‌های استان تاکید و برای اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر برنامه ریزی کردند.

استاندار مرکزی در این جلسه بر برگزاری متفاوت مراسم ارتحال امسال تاکید کرد و برنامه ریزی‌ها در دو بخش محتوایی و لجستیکی عنوان کرد.

مخلص الائمه افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد، فرمانداران به ویژه فرماندار خمین اهتمام خود را برای برگزاری متفاوت مراسم امسال به کارگیرند.

او ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های درون استانی و برون استانی دچار عقب افتادگی هستیم و باید با اختصاص اعتبارات استانی و کمک خیرین این طرح‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار مرکزی بر لزوم تکمیل زائر سرای ویژه محرومان در مشهد و اردوگاه‌های سه گانه راهیان نور درجنوب کشور تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست تا با تقسیم کار این طرح‌های مهم را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه روح الله استان هم در حاشیه این جلسه گفت: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) به نسل‌های مختلف به ویژه جوانان و بازخوانی چهره تاریخی ایشان موضوع مهمی است که باید در برگزاری مراسم‌های ویژه رحلت امام به آن توجه شود.

سردار کریمی افزود: امسال هم تلاش است تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر را راهی مرقد مطهر امام راحل در تهران کنیم.

او از برگزاری اردو‌های راهیان نور در استان هم گفت و ادامه داد: در سال گذشته ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و ۳ هزار نفر نیز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان اضافه کرد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر نیز دراردو‌های راهیان پیشرفت حضور یافتند.

سردار کریمی گفت: تکمیل ۳ اردوگاه راهیان نور استان در شهر‌های خرمشهر، اهوازو اندیمشک از مصوبات مهم این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند