Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تزریق واکسن ایرانی کرونا به بازیگر «نون خ»/ استوری آقای بازیگر به مناسبت تولد ارسطو «پایتخت»/ جدیدترین پست‌های سینا و ساعد سهیلی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

بابک جهانبخش خواننده پاپ کشور، صفحه اینستاگرام خود را با ویدئویی از موزیک معروفش به روزرسانی کرد.

این خواننده همچنین در استوری صفحه خود، تصویری از شناسنامه درخت بلوطی که به تازگی به نام او کاشته شده، منتشر کرد.

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون، در استوری صفحه‌اش درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان تصاویری از پشت صحنه برنامه "محله گل و بلبل" را منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

حجت اشرف زاده خواننده خوش صدای کشورمان، با انتشار عکسی از سید محمد موسوی والیبالیست کشورمان، برای او آرزوی درخشش و موفقیت کرد.

گل فوق العاده زیبای مهدی طارمی به چلسی، عنوان بهترین گل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد که به همین مناسبت حسین سلیمانی هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصویری را در حساب شخصی‌اش منتشر کرد.

نوید محمدزاده عکس تازه‌ای از خود را با یک عینک متفاوت با کاربران به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان ایرانی بازیگران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)

خبرآنلاین نوشت: تصویر منتشر شده از بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با چهره‌ای متفاوت را ببینید. عکس از یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرامی که بهنوش بختیاری در آن حضور داشته، گرفته شده است.

بهنوش بختیاری با ظاهر جدیدش سوژه فضای مجازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری آرزوی بهنوش بختیاری برای بهبودی مستانه مهاجر (عکس) حمایت بهنوش بختیاری از پرسپولیس (عکس) تجربه مهم زندگی بهنوش بختیاری که با مردم در میان گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • دانلود آهنگ های جدید 1403