Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آبادی از برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط ۵۷ » با موضوع وصیت نامه امام خمینی (ره) بین کانون های فرهنگی، هنری استان خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز شنبه (۱۵ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، یکی از برنامه هایی که برای گرامی داشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی پیش بینی شده را برگزاری طرح «خلاصه نویسی خط 57» دانست و  گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند در این طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در طرح «خلاصه نویسی خط 57» می توانند با نکته برداری از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در این طرح حضوری فعال داشته باشند.

 

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه را با اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) را از اهداف طرح دانست و  اظهار کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان، جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

 

دولت آبادی در پایان خاطر نشان کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان خرداد ماه جاری خواهد بود و شرکت کنندگان پس از ارسال آثار به شماره واتساپ  ۰۹۳۹۰۹۵۶۵۴۳ این فعالیت را در سامانه «بچه های مسجد»، ثبت کنند.

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجاب و عفاف را قانون خدا و دین مبین اسلام است و غالب دختران و بانوان ما حجاب را رعایت می‌کنند و برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در نشست هماهنگی اجرای طرح «نور» ضمن تبریک حماسه موشکی سپاه پاسداران به مواضع نظامی و جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی مربوط به جبهه مقاومت و ملت ایران نیست، بلکه همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف که به میدان آمده و نسبت به جنایت‌های اسرائیل غاصب اعتراض کردند، است.

وی افزود: کشور ما حدود دو هفته قبل از حمله اعلام کرد و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و طرفداران آنها همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند ولی شکست سختی متحمل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات «وعده صادق» تأثیر به‌سزایی در معادلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر موارد در دنیا خواهد داشت.

وی بسیاری از مسائل اخلاقی و ولنگاری موجود در جامعه را مربوط به طراحی‌هایی که از طرف کشورهای محور شرارت هستند دانست و تصریح کرد: با نابودی رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان آنها این ولنگاری‌ها و مسائل اخلاقی در جامعه و دنیا ریشه‌کن خواهد شد.

حسینی حجاب و عفاف را قانون خدا و دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر مسئله حجاب در جامعه تأکید بسیاری دارند.

وی افزود: اکثریت مردم حجاب را پذیرفتند و غالب دختران و بانوان ما حجاب را رعایت می‌کنند ولی تعداد معدودی که اهل رعایت این مسائل نیستند باید برخورد لازم صورت گیرد، هرچند که کار فرهنگی و تبلیغی نیز باید در دستور کار باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، خواستار تذکر به افرادی شد که حجاب را رعایت نمی‌کنند و گفت: بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی در گذشته به این مرحله رسیدیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها قانون خاص خود را دارند و می‌توانند در این زمینه کنترل لازم را داشته باشند، تصریح کرد: دانشجویان و افراد مراکز علمی باید شأنیت دانشگاه و مراکز را حفظ کنند.

آیت الله حسینی ضمن تأکید بر اینکه کف خیابان با دانشگاه و مراکز اداری و بازار متفاوت است، خاطرنشان کرد: مراکز دانشگاهی و آموزشی باید پوشش (وضعیت حجاب و عفاف) آنها متفاوت‌تر از سایر افراد باشد، زیرا از آنها انتظار بیشتری مدنظر است.

وی خواستار رصد و تذکر لازم به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مطب پزشکان شد که در زمینه حجاب کوتاهی می‌کنند و گفت: در زمینه رعایت عفاف و حجاب در کافه‌ها باید اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 745260

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود