Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دور از مناظرات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور ۷ نامزد انتخابات ساعتی پیش به پایان رسید. این دور از مناظرات مختص به مسائل اقتصادی بود و نمایندگان باید به سوالات اقتصادی پاسخ و برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدای شروع مناظره، حاشیه‌ها بیشتر از متن خودشان را نشان دادند و در نیمه اول مناظره کاندیدا‌ها فقط به قصد تخریب یکدیگر صحبت می‌کردند و حرفی از ارائه برنامه‌های اقتصادی و بهبود شرایط کشور در این خصوص وجود نداشت. در نیمه بعدی، اما نامزد‌ها از برنامه‌های خود صحبت کردند و جو مناظره به سمت و سوی رقابت‌های انتخاباتی نزدیک شد. برگزاری مناظرات در راستای ارائه برنامه نامزد‌ها است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا مردم بتوانند انتخاب اصلح و شایسته تری داشته باشند.

فعالان و کاربران شبکه‌های اجتماعی حین برگزاری مناظره، توئیت‌هایی را در راستای صحبت‌های ۷ نامزد و حواشی بیشتر از متن این برنامه با هشتگ‌های مختلف بخصوص هشتگ #مناظره_۱۴۰۰ در حساب هایشان منتشر کردند و ترند یک توئیتر فارسی کلیدواژه‌های انتخاباتی بود. یکی از مسائلی که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت شعرخوانی یکی از نامزدها و ترکی صحبت کردن آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید

اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری

در ادامه بخشی از توئیت‌های طنز و انتقادی کاربران به مناظره اول را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظره انتخاباتی مناظره های انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: تشدید تنش در خاورمیانه به نفع احدی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه خواستار جلوگیری از تشدید تنش ها در خاورمیانه شد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز دوشنبه از ایران و رژیم صهیونیستی خواست برای جلوگیری از هر گونه تشدید بیشتر تنش خویشتن داری در پیش بگیرند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: ما به شدت نگران تشدید تنش ها در منطقه هستیم و از همه کشورهای منطقه می خواهیم خویشتن داری نشان دهند.

پسکوف افزود که تشدید بیشتر تنش ها به نفع احدی نیست.

کد خبر 6079142

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • کرملین: تشدید تنش در خاورمیانه به نفع احدی نیست
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات
  • تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب