Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:10:32 GMT

۵ کشته و ۱۵ مجروح در حمله با چاقو در چین

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۶۶۱

۵ کشته و ۱۵ مجروح در حمله با چاقو در چین

به گزارش تابناک به نقل از فارس، در حمله با چاقو در استان «آنهونی» در شرق چین دست کم ۵ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «گلوبال تایمز» این حمله عصر روز شنبه در شهر «آنکینگ» روی داد.

پلیس فرد مهاجم را دستگیر کرده و تحقیقات از وی در حال انجام است.

چندی پیش نیز در یک حمله با سلاح سرد در شمال شرق چین، دستکم هفت نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حمله با چاقو در شهر «کایوان» در استان «لیائونینگ» رخ داده و فرد مظنون به ارتکاب آن از سوی رسانه‌ها، با نام فامیلی «یانگ» معرفی شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قیام 15 خرداد حمله با چاقو چین انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قیام 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، حوالی شامگاه روز دوشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ درگیری بین یگان تکاوری انتظامی خاش با گروهک تروریستی و معاند، در دوراهی ایرندگان رخ داد که در این درگیری یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار خودفروخته قرار گرفت.

ستواندوم شهید محمد ذخیره قبل از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، به فیض شهادت نائل می‌گردد.

ستواندوم شهید محمد ذخیره متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش/۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد شهید شد

ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز شهید شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در مسیر خاش - ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش