Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سعید حدادیان عصرشنبه در مراسم بزرگ‌داشت ۱۵ خرداد و در جمع مردم شهرستان ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از درس‌های قیام ۱۵ خرداد که در دوران خفقان و تهدید، مأموران رژیم شاه رخ داد، این بود که نباید بصیرت را در خیابان‌های بالای شهر جستجو کرد و بی‌شک بصیرت و درس دین شناسی را سال ۴۲، مردم این دیار با لباس کارگری و حتی نداشتن سواد به ما یاد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز ۱۵ خرداد شما در دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تدریس می‌شود و این ولایت مداری را شهدای شما در ایران اسلامی گسترش دادند.

مداح اهل بیت(ع) بیان کرد: در سال ۴۲، اجداد شما ورامینی‌ها بدون ثبت  دوربین‌ها و لنزها و با اینکه می‌دانستند خطر و تهدید است به صحنه آمدند، در اندازه گیری درجه اخلاص‌شان و با یک نگاه ظریف و دقیق، آن‌ها بدریون بودند لذا شهدای شما شهدای بدر انقلاب هستند.

حدادیان با انتقاد از مدیرانی که فقط پست می‌گیرند و در این سمت‌ها غرق می‌شوند افزود: مدیران اگر پست و مقامی قبول می‌کنند، بدانند که امام گفت من یک موی کوخ نشیان را به کاخ نشینان نمی‌دهم، اما متاسفانه کاخ نشینان، مسند نشین شده‌اند و مردم باید در ۲۸ خرداد با شناخت یاران امام و کسانی که درد مردم را از نزدیک لمس می‌کنند کاخ نشینان را حذف کنند.

وی عنوان کرد: به گواه تاریخ، در همه عرصه‌ها حتی زمان جنگ، ورامینی‌ها پیشتازی می‌کردند، شما ورامینی‌ها نیاز به تعریف و تمجید ندارید، عظمت و سوابق درخشان شما در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

مداح اهل بیت(ع) در آستانه شهادت امام صادق(ع) گفت: در زمان حیات با برکت حضرت صادق(ع) هفت بار ایشان را دستگیر کردند و مردم آن زمان یکبار به حمایت از ایشان عکس العملی نشان ندادند، اما در حدود ۶۰ سال قبل یک مرجع تقلیدی در قم دستگیر شد که شما در ورامین به حمایت از ایشان حرکت کردید و اگر حماسه شما نبود، شک نکنید امام را شهید کرده بودند، وقتی شاه عظمت این حرکت را دید، ترسید و از کشتن امام دست کشید؛ این‌ها در صدر اسلام هم دیده نشد.

حدادیان در انتها خاطر نشان کرد: فقط ۱۵ خرداد افتخار شما ورامینی‌ها نبوده و نخواهد بود، حرکت شما در فتنه سال ۸۸ و پیاده روی در حمایت از ولایت به سمت بیت رهبری نیز ادامه دهنده این حرکت تمام نشدنی بوده و باز هم اگر فتنه گران و دشمنان بخواهند کوچکترین حرکتی بر علیه انقلاب و ولایت فقیه داشته باشند بی‌شک شما پرچمدار مقابله با این خناسان زمان خواهید بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد سعید حدادیان کاخ نشینان ورامینی ها ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتر مار خانواده ورامینی را غافلگیر کرد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: زیستگاه اصلی شترمار در بخش‌هایی از خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا است. شترمار از گونه ماران غیرسمی است، اما رفتاری مشابه رفتار مارهای سمی دارد که باعث می‌شود آن را با مار جعفری اشتباه بگیرند.

شترمار دارای جثه‌ای بزرگ‌تر از گونه جعفری است. بیشتر در جنوب ایران با رنگ قهوه‌ای روشن با خال‌ه‍ای تیره‌تر یافت می‌شود در نواحی غیر از استان هرمزگان و خوزستان دارای رنگدانه‌های بیشتر است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پیشوا از رهاسازی یک حلقه مار از نوع شترمار در طبیعت خبر داد.

سید حسن طباطبایی با اعلام این خبر گفت: در مراجعه حضوری یکی از شهروندان وظیفه‌شناس به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پیشوا یک حلقه مار از نوع شترمار که در حیاط منزل این شخص مشاهده شده بود تحویل ماموران یگان حفاظت و سپس در دامان طبیعت منطقه رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • شتر مار خانواده ورامینی را غافلگیر کرد
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • اگر سپاه نبود