Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:45:35 GMT

ترتیل صفحه 113 قرآن کریم+فیلم و متن آیات

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۷۹۲۰

ترتیل صفحه 113 قرآن کریم+فیلم و متن آیات

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت‌های دینی: امام علی (ع) می‌فرمایند: «حَقُّ الوَلَدِ عَلَی الوالِدِ اَن یُحَسِّنَ اسمَهُ وَ یُحَسِّنَ اَدَبَهُ وَ یُعَلِّمَهُ القُرآنَ» حق فرزند برپدر این است که او را نام نیکو نهد، به خوبی تربیت کند و به او قرآن بیاموزد. (نهج‌البلاغه حکمة ۳۹۹)

در ادامه تلاوت ترتیل صفحه ۱۱۳ قرآن کریم با صدای مرحوم منشاوی تقدیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن امام علی ع ترتیل صفحه 113 قرآن منشاوی سوره مائده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به دستاورد‌های تاریخی عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد عملیات «وعده صادق» تحقق آیات قرآن در سوره عنکبوت و آیه ۴۱ آن بود که می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرورآفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و  در این  عملیات ولایت‌مداری نیرو های مسلح به منصه ظهور رسید.

به‌گفته امیر سرلشکر حیدری، رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران، ستاد کل و ارتش مقدس جمهوری اسلامی این وعده الهی را محقق کردند و موشک‌ها و پهپاد‌های دورزن و نقطه‌زن نیروی هوافضای سپاه با کمک هم‌رزمانشان در ارتش توانستند از گنبد آهنین عبور کنند و لرزه‌ای تاریخی بر اندام دشمن بیندازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: از دیگر دستاورد‌های وعده صادق محقق کردن فرامین امام انقلاب و رهبر عزیزمان بود که فرمودند دوران بزن در رو گذشته است و رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

وی تأکید کرد: رزمندگان عزیز اسلام در سپاه و ارتش بودند که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند و رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟