Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:12:14 GMT

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه « نمرود»

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۱۰۸

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه « نمرود»

حیدر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از غرق شدن دو جوان گردشگر در رودخانه نمرود فیروزکوه خبر داد و عنوان اظهار داشت: ۲ جوان ۲۷ و۳۵ ساله بجنوردی ساکن بخش رودهن و از یک اکیپ ۱۲ نفره برای گذران تعطیلات به منطقه نمرود سفر کردند

وی افزود: این افراد قصد شنا در رودخانه نمرود را داشتند که متأسفانه یکی از افراد غرق و جوان دیگری که به قصد نجات غریق به رودخانه می‌رود نیز غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم زاده بیان داشت: پس از اعلام گزارشات مردمی بلافاصله اقدامات اولیه برای یافتن این ۲ جوان انجام گرفت، که سرانجام در شامگاه با تلاش تیم غواصی شهرداری لواسان اجساد این ۲ گردشگر از آب خارج شد.

کد خبر 5228306

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری فیروزکوه غرق شدگی شهرستان دماوند انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی بوشهر امام خمینی ره قیام 15 خرداد کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها اراک سالروز رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان