Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علی کریمی که سال گذشته از استقلال راهی تیم قطر اف. سی شده بود، پس از نیم‌ فصل حضور در این باشگاه و انجام هفت بازی در لیگ ستارگان، در نقل و انتقالات زمستانی راهی الدحیل شد و در سه رقابت داخلی، آسیایی و جام باشگاه‌های جهان برای این تیم به میدان رفت.

اما حضور علی کریمی در الدحیل قطر نیز خیلی طولانی نبود و او پس از انجام ۹ بازی در لیگ ستارگان قطر، چهار بازی در جام ستارگان و امیرکاپ، دو دیدار در جام باشگاه‌های جهان و ۶ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا به پایان کارش در این باشگاه رسید و بازیکن آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی که در هفت دیدار برای قطر اف. سی و ۲۱ مسابقه برای الدحیل قطر یک گل به ثمر رسانده بود، دو هفته قبل با آسیب دیدگی مواجه شد و به همین دلیل از فهرست تیم ملی ایران هم جا ماند، اما علاوه بر دور ماندن از رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، او حالا از الدحیل جدا شده است.

استاد الدوحه قطر با انتشار خبری اعلام کرد علی کریمی برای فصل آینده از لیست نفرات باشگاه الدحیل خارج شده و او پس از ادواردو پریرا (دودو) و مهدی بن عطیه مراکشی، سومین خروجی این تیم در نقل و انتقالات است.

این رسانه قطری ضمن اطلاع از نحوه چگونگی پیوستن علی کریمی از استقلال به ام‌صلال و سپس الدحیل عنوان کرد که او انتظارات را نتوانست ارائه کند و با جدایی او و دو بازیکن خارجی دیگر، تنها ادمیلسون جونیور و مایکل اولونگا، دو لژیونر این باشگاه به حساب می‌آیند و الدحیل می‌تواند سه بازیکن خارجی (یک آسیایی و یک آفریقایی) به خدمت بگیرد.

برنا نیز در خبری دیگر نوشت: جدایی علی کریمی از الدحیل باعث شد هواداران استقلال در صفحات مجازی برای بازگشت او به استقلال ابراز امیدواری کننداما کریمی در صحبتی که با یکی از دوستان مشترک‌ خود با فرهاد مجیدی داشته گفته تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل قطر الدحیل قطر خبر ویژه علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است