Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@19:26:16 GMT

دروازه بان پرسپولیس به ۲ شرط برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۶۳۰

دروازه بان پرسپولیس به ۲ شرط برمی‌گردد

به گزارش فرارو، در شرایطی که بازی‌های لیگ به دلیل برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی تعطیل شده و باشگاه‌ها برای حفظ آمادگی شان تمرین و بازی‌های دوستانه را از سر گرفته اند، وضعیت در باشگاه پرسپولیس کمی به هم ریخته است.

در واقع به غیر از آنکه نیمی از بازیکنان اصلی این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات پرسپولیس هم ساز جدایی سر داده و اعلام کرده می‌خواهد قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادو پرافتخارترین بازیکن خارجی لیگ برتر محسوب می‌شود و در این فصل ۴ بار برای پرسپولیس به میدان رفته، ولی نپرداختن مطالباتش از سوی باشگاه، باعث شده تا او به کرواسی برگردد و پیغام جدایی سر دهد.

به تازگی، اما به نظر می‌رسد او پالس‌های مثبتی برای بازگشت فرستاده است؛ آنطور که «ایسنا» خبر داده بوژیدار رادوشوویچ ۲ شرط برای بازگشت گذاشته است؛ اولی پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه است، دومی هم اینکه به خاطر رفتار‌های مدیران باشگاه ناراحت است و در نامه خود به باشگاه نوشته که برای برای بازگشتش باید عذرخواهی رسمی از سوی مدیران باشگاه بشود.

به گزارش فرارو، اختلاف نظر با رادو در شرایطی صورت گرفته که پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر جدال بسیار نزدیک و حساسی با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس دروازه بان پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونگ جون» وزیر دفاع چین امروز چهارشنبه تأکید کرد که «ارتش آزادی‌بخش خلق چین هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان در تایوان را تحمل نخواهد کرد.»

آن‌گونه که وزارت دفاع چین به نقل از دونگ جون منتشر کرده، وزیر دفاع چین در گفت‌وگوی تصویری با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود تأکید کرده است که «نظامیان چین و ایالات متحده باید برای صلح و ثبات نهایت اهمیت را قائل شوند و راه‌هایی را برای همزیستی و براساس اعتماد بیابند.»

وی در ادامه گفت: ایجاد روابط بین نیروهای مسلح کشورها بر اساس برابری و احترام که غیر تقابلی خواهد بود، باعث فضای همکاری عملی و ایجاد تدریجی اعتماد متقابل می‌شود.»

وزیر دفاع چین در این گفت‌وگو همچنین تأکید کرد که مسئله تایوان هسته اصلی منافع پکن است و دراین‌باره نباید منافع چین نقض شود.

پکن تایوان را قلمرو مستقل چین می‌داند و هشدار داده است که هر گونه تلاش برای اعلام یک کشور مستقل به معنای جنگ است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، شی جین‌پین، رییس‌جمهور چین اخیراً این نکته را برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، هنگام دیدار این دو در کالیفرنیا روشن کرد.

شی جین‌پینگ به بایدن اعلام کرد که چین «فضای زیادی» را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان فراهم می‌کند، اما هیچ گونه حرکت جدایی طلبانه این جزیره خودمختار را تحمل نخواهد کرد.

کد خبر 6080506

دیگر خبرها

  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت