Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۲ خرداد، افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۲ خرداد ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید معتمدی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این طرح با شعار «دنبال کار می‌گردی؟ چهارشنبه پاشو بیا!» کارش را آغاز کرده است. طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان، زمینه را برای اشتغال هزار جوان جویای کار در مناطق جنوب تهران فراهم کرده است. استعدادسنجی اساس این طرح است و بر اساس این خصوصیت افراد بررسی و دارای شغل می‌شوند. در این مراسم علی آقا محمدی، رییس ستاد تحول محلات حضور داشت.

طرح اشتغال یک هزار نفر از جوانان جنوب تهران سه گروه را پوشش می‌دهد. نخست افرادی که قرار است استخدام شوند و جویای کار هستند. افراد نیازمند به آموزش برای استخدام گروه بعد هستند و گروه آخر نیز افرادی که ظرفیت‌های لازم را برای کارآفرینی دارند.

تمامی این افراد می‌توانند در این طرح شرکت کنند تا زمینه برای استفاده از توانمندی افراد و همچنین شکوفایی این توانمندی‌ها فراهم شود.

در همین راستا این گروه‌ها با حمایت نهاد‌های مرتبط در این حوزه و مجموعه فناورد ساماندهی می‌شوند تا ایجاد کسب و کار‌های خانگی و توسعه کارآفرینی را شاهد باشیم. با گشایش این طرح که در جنوب تهران شروع به فعالیت کرده است در سایر مناطق کم برخوردار کشور نیز گسترش خواهد یافت و رونق کارآفرینی و اشتغالزایی برای جوانان دارای استعداد و توانمند شکل خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشتغال زایی جوانان فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان اقتصاد دانش بنیان جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارن پالیسی: ایران و اسرائیل می خواهند از این مرحله تنش عبور کنند/ تل آویو به دنبال تهدید ایران بدون تشدید تنش فعلی بود/ بی ثباتی در وضعیت رابطه میان تهران و تل آویو باقی می ماند

به گزارش جماران، فارن پالیسی در تازه ترین نوشتار به بررسی تنش میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم اسرائیل در چندهفته اخیر پرداخته و با محور قرار دادن تحلیل رسانه های غربی درباره آنچه که حمله اسرائیل به پایگاهی نظامی در اصفهان می خوانند، نوشت:

اسرائیل با انفجارهایی بر فراز اصفهان، انتقام محدودی برای حمله تهران به اسرائیل در آخر هفته گذشته گرفت. تحلیلگران می گویند حمله به یک پایگاه هوایی نظامی در نزدیکی شهر اصفهان، که بنا بر گزارش ها توسط پهپادهای کوچک انجام شده، برای نشان دادن توانایی اسرائیل برای حمله به شهری در قلب ایران تنظیم شده بود، اما با این هدف که این حمله منجر به تشدید تنش نشود.  دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی در این حمله آسیب دیده است، زیرا مقامات و رسانه‌های ایرانی اطلاعات زیادی درز نمی دهند و برخی کارشناسان هم معتقدند که آنها برای کم اهمیت جلوه دادن این اقدام اسرائیل چنین سیاستی را اتخاذ کرده اند.

یک تحلیل گر  گروه اوراسیا درباره وضعیت جاری به فارن پالیسی می گوید: ایرانی ها ترجیح می دهند با اتفاقی که رخ داده به گونه ای رفتار کنند که گویا هیچ چیزی رخ نداده است.

اصفهان، سومین شهر بزرگ کشور، میزبان بزرگترین مجتمع تحقیقات هسته ای ایران است. روز جمعه آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ خسارتی به این مجموعه وارد نشده است. مقامات ایرانی همچنین خاطرنشان کردند که پدافند هوایی کشور حمله ای را در تبریز، منطقه ای در حدود 500 مایلی شمال اصفهان خنثی کرد.

علی واعظ، مدیر پروژه ایران در گروه بین‌المللی بحران به فارن پالیسی گفت: «این حادثه در حوزه عملیات های مخفی قرار می‌گیرد و به ایران این ظرفیت را می‌دهد تا بدون احساس نیاز به واکنش تلافی‌جویانه، آن را فراموش کند. بدیهی است که اسرائیل به دنبال این بود که بدون تحریک آشکار ایران و تشدید تنش، توانایی های خود را به ایران نشان دهد.»

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، بنا به گزارش ها، به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل توصیه کرده است که آنچه را که آمریکایی ها سرنگونی  99 درصد پهپادها و موشک های ایران که به سمت اسرائیل پرتاب شدند، می داند به پیروزی برای خود تفسیر کرده و واکنش نشان ندهد. او نگران این بود که این وضعیت می تواند به مارپیچ خطرناک تنش دامن بزند.  دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا نیز به نتانیاهو توصیه کرد که خویشتن داری کند. او در دیدار با نتانیاهو ابراز امیدواری کرده بود که هر اقدامی «محدود، هدفمند و تا حد امکان هوشمندانه باشد». نتانیاهو در پاسخ به همه این درخواستها اصرار داشت که اسرائیل شخصا درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

الکس واتانکا، مدیر برنامه ایران در مؤسسه خاورمیانه گفت: اسرائیلی ها با هدف قرار دادن اصفهان، دقیقا همان کاری را کردند که ایران انجام داد: نشان دادن دامنه توانایی خود برای ضربه زدن به دیگری. من فکر می‌کنم در حال حاضر ما در این مرحله پیام‌رسانی بسیار خطرناک دو طرف به هم هستیم، اما لزوماً نیازی نیست که در جهت جنگ همه‌جانبه یا حتی تشدید بیشتر باشد.

اسرائیل و ایران چندین دهه است که در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن با یک جنگ سایه با هم در تنش بوده اند. علی واعظ در این باره می گوید: به نظر می رسد که هر دو طرف مایل هستند که حملات اخیر را به تاریخ بسپارند اما هنوز به طور کامل از شرایط تنش خارج نشده ایم.  هر دو طرف هنوز هم می توانند اشتباه محاسباتی داشته باشند و عمدا یا سهوا از خطوط قرمز جدید عبور کنند.

برخی کارشناسان نیز معتقدند که حتی اگر دو طرف از تشدید تنش در این بازه زمانی خاص پرهیز کنند باز هم در حال حرکت به سمت تعادل جدید، پرتنش‌تر و بی‌ثبات‌تر بین تهران و اسرائیل هستیم.

به گزارش سی ان ان، پیش از حمله روز جمعه، مقامات آمریکایی گفتند که از قبل از حمله اسرائیل اطلاع پیدا کرده اما آن را تایید نکردند.  آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز جمعه در نشست وزرای خارجه گروه هفت در ایتالیا گفت که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است و تکرار کرد که ایالات متحده هم به امنیت اسرائیل متعهد است و هم به کاهش تنش.

آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا گفت که بلینکن به وزرای خارجه گروه هفت گفته است که واشنگتن در آخرین لحظه از حمله برنامه ریزی شده مطلع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • فارن پالیسی: ایران و اسرائیل می خواهند از این مرحله تنش عبور کنند/ تل آویو به دنبال تهدید ایران بدون تشدید تنش فعلی بود/ بی ثباتی در وضعیت رابطه میان تهران و تل آویو باقی می ماند