Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح موجب پیشرفت ایران می‌شود گفت: مردم با مشارکت حداکثری دشمن را ناامید کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد و شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: ملت ایران و همه مومنین حضرت امام خمینی(ره) را دوست داشتند و دارند به جهت اینکه طبق آیات قرآن کسانی که تقوی دارند و کارشان برای خدا بوده مهر آنان توسط خداوند در دل پیروانشان قرار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمل صالح صرفا فقط خواندن نماز و روزه گرفتن نیست بلکه باید در آن نیت خالص باشد و اجرای تمام این امور دینی توسط خداوند در دل افراد قرار گرفته می‌شود بنابر این باید همه این امور با خلوص باشد و امام خمینی(ره) از کودکی در تلاش بوده تا یک انسان خالص شود و چون در این زمینه خلوص داشت عمل آن به باور رسید و در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد هیچ گاه نترسیدم و حتی به مخالفان همراه در زمان دستگیری دلداری می‌دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: سعی کنیم نافرمانی خداوند را نکنیم و نعمت‌های خدا را قدر بدانیم و دیدیم که مردم در سال 42 در قم حماسه آفریدند و در 15 خرداد در حمایت از مرجعیت این روز را به وجود آوردند و آرزوی ائمه (ع) هم این بوده که چنین انقلابی شکل بگیرد تا شیعیانشان در راه سالم قرار گیرند که این مهم در 15 خرداد 42 پایه‌ریزی شد و ثمرات آن را امروز می‌بینیم.

وی ابراز داشت: همه باید در انتخابات عشق داشته باشیم و چون مردم به کشور و انقلاب خود پایبند هستند تک تک افراد باید در انتخابات شرکت کنیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: حکومت غیر انبیاء بی‌ارزش است و همیشه دنبال تجملات هستند و مردم هم برای پول آن‌ها به آن احترام می‌گذارند و ارزش را به همین موارد می‌دانند اما حکومت انبیا دنبال ارزش‌ها است و مردم به ارزش‌ها احترام می‌گذارند.

جانشین سپاه استان زنجان: برای پاسداشت خون‌ شهدا باید در انتخابات شرکت کنیممردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنندامروزه در انتخابات بحث تفکر انقلابی با روحیه جهادی مطرح است
امام جمعه اصفهان تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که مذهبمان مذهب جعفری است و همه یک مذهب هستیم و چون بیشترین احکام را از امام صادق(ع) گرفته‌ایم به نام جعفری مذهب شناخته می‌شویم و در مذهبی قرار گرفته‌ایم که باید مرتبا شکرگذار خداوند باشیم و امام صادق (ع) فردی بود که همه دانشمندان، علما و مردم از او به نیکی یاد می‌کردند.

وی تصریح کرد: ما همیشه و همواره در امتحان خداوند هستیم و یکی از مهمترین این امتحانات که اگر مردود شویم به کشور ضربه می‌خورد که انتخابات یکی از این امتحانات است و ما تحریم را شکست دادیم و با انتخاب اصلح می‌توانیم به پیشرفت‌های بهتری دست پیدا کنیم تا دغدغه‌ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد و بوق‌های بیگانه تبلیغ سوء می‌کنند که با رای دادن آن‌ها را ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام/802/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است