Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:12:40 GMT

غرق شدن جوان ۲۵ ساله در یک سد کوچک پاکدشت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۷۵۵

غرق شدن جوان ۲۵ ساله در یک سد کوچک پاکدشت +عکس

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سد کوچک غرق شدن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات سفر به پاکدشت که طی روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: توفیقی بود که برای رفع برخی مشکلات پاکدشت در این شهرستان حاضر شویم.

فخاری با بیان اینکه عمده چالش‌های مردم در پاکدشت مربوط به پروژه کمربندی بود گفت: خوشبختانه این پروژه پس از سال‌ها چشم انتظاری هم اکنون در نقطه بهره برداری قرار گرفته است.

استاندار تهران با بیان اینکه ۸.۸ کیلومتر از پروژه کمربندی پاکدشت با رفع برخی معایب جزئی مثل اصلاح هندسی و نصب علائم، تجهیزات و امکانات و تعریض بعضی دسترسی‌های محلی به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این حوزه تقسیم کاری بین حوزه‌های راهداری، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

وی از رسیدگی به امور زیرساخت‌های مربوط به مساکن طرح نهضت ملی پاکدشت نیز خبر داد و عنوان کرد: این بررسی‌ها هم در زمینه زیرساخت‌هایی مثل آب و برق و گاز و هم در جهت رفع برخی معارضات که در اجرای این طرح‌ها ایجاد مشکل کرده بودند، انجام شد.

فخاری در ادامه به تأمین و چگونگی توزیع و میزان سرانه‌های آب در شهرستان پاکدشت اشاره و عنوان کرد در این خصوص با اداره آب و فاضلاب استان تهران بررسی‌های لازم انجام و تعهدات مسؤولان و متولیان در این حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.

استاندار تهران با بیان اینکه این سفرها در تکمیل برنامه‌های منطبق با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با برنامه ریزی و حضور مؤثر در شهرستان‌ها گام مؤثری در رفع مشکلات مردم برداریم.

فخاری با اشاره به ظرفیت جمعیت پذیری پاکدشت به شرط تأمین زیرساخت‌ها، بیان کرد: ضریب رشد جمعیت در این شهرستان به تأمین زیرساخت‌ها بستگی دارد که نباید این وضعیت به شکل موجود تداوم پیدا کند.

وی هدف اصلی حضور در شهرستان و تشکیل جلسات حول رفع مشکلات را جلوگیری از کارهای موازی اعلام کرد و افزود: با حضور در پاکدشت برخی سازمان‌ها را مجدداً با وظایفشان آشنا کردیم و در برخی موارد که الزام بود قطع همکاری‌هایی انجام شد، مسؤولیت‌ها توزیع و محوریت کار را در برخی موارد به طور متمرکز از طریق استانداری و در برخی موارد دیگر به صورت غیر متمرکز از فرمانداری تقسیم کار کردیم و امیدوار هستیم که با این روش بتوانیم مدیریت جدید و تجمیع شده ای را برای رفع مشکلات به کار بگیریم.

کد خبر 6087233

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند