Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا،  بزرگی این زمین لرزه ۵.۲ ریشتر و  محل وقوع حوالی صالح آباد در مهران بوده است.

 این زمین لرزه ساعت  ۰۹:۲۴:۲۲ و در طول جغرافیایی ۴۵.۹۸ و عرض جغرافیایی ۳۳.۴۴ و در عمق  ۹ کیلومتری رخ داد.

همچنین مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: تیم‌های ارزیاب به این بخش اعزام شده‌اند و در حال بررسی خسارت‌های احتمالی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آیت قیصربیگی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه 5.2ریشتری در 20کیلومتری صالح‌اباد ، تیم‌های ارزیاب به این بخش اعزام شده‌اند و در حال بررسی خسارت‌های احتمالی هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این زمین‌لرزه  خسارت جانی نداشته است،  از مردم شهرستان‌هایی که زمین لرزه را احساس کرده‌اند خواست با حفظ خونسردی، امروز را حتی‌المقدور در فضای باز سپری کنند.

وی گفت:فرمانداری‌های شهرستان‌های استان مخصوصا  مهران، چوار ، ایلام و ایوان در حال آماده‌باش برای اجرای اقدامات لازم متناسب با شرایط خاص و اضطراری هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه حوالی مرزن آباد، واقع در مازندران را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و ۵ کیلومتری مرزن آباد، ۱۸ کیلومتری کلاردشت و ۲۴ کیلومتری پول بود.

خسارتی تاکنون از این زمین لرزه ثبت نشده است.

کد خبر 6086928

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند