Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@08:34:32 GMT

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو + جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۹۴۹۶

جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو + جدول

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو و آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین پراید ۱۳۱میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار + جدول قیمت سمند ۱۴۰۰/۳/۱۵ قیمت تیگو 5 مدیران خودرو ۱۴۰۰/۳/۱۴ جدیدترین قیمت خودروهای بهمن خودرو + جدول با ۲۰۰ میلیون چه خودروهای کارکرده‌ای می‌توان خرید؟ + جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سایپا ایران خودرو انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

بیشتر بخوانید: واردات خودروی جانبازان به کجا رسید؟

وی افزود:حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227451 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ عقبگرد قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول