Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در مورد اهمیت بازی مقابل بحرین جای صحبت بیشتری نیست و همه می‌دانیم اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل بحرین که فردا در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در مورد اهمیت این بازی جای صحبت بیشتری نیست و همه می‌دانیم اهمیت بسیار زیادی برای تیم ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرین تیم بسیار خوبی است. ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیمش بعد از دیدار با هنگ‌کنگ عنوان کرد: بازسازی، ریکاوری و تمرینات تاکتیکی را  انجام دادیم. ما همه چیز را در مورد بازی با هنگ‌کنگ کنار گذاشتیم و دیگر به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: پرونده بازی با هنگ کنگ بسته شده و کارهای ما در آن مسابقه ارتباطی با دیدار با بحرین ندارد. تمام برنامه‌های آماده سازی را انجام دادیم و تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع

دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا - به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با بیان اهمیت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تاکید کردند که دستگاه قضایی‌ همچون سالهای گذشته به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ذیل برنامه‌های تعیینی ریاست معزز قوه قضاییه در کنار قوه مجریه و بنگاه‌های تولیدی است تا با همراهی و مشارکت مردم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 همچنین در ادامه این دیدار طرفین با اشاره به اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد، در مورد شیوه‌های بازرسی، تمرکز بر پیشگیری و تعامل به منظور اثربخشی بیشتر بازرسی‌ها، بر اتقان آرا و کاهش زمان دادرسی و همچنین تکریم ارباب رجوع تاکید نمودند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران